Gå til innhold

Hudkremer med litt selvbruning i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som vet hvilke kjeder som fører disse produktene for folk med lys hud? Har vært innom maaaaaaaaaaaaaange butikker og finner kun for "normal-mørk" hud...

Jeg er rødhåret, med tilhørende hud, så jeg er litt redd for at jeg kommer til å bli seende ut som en ompa lompa om jeg skulle prøve meg på den mørke ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Loreal sin Nutri Bronze på beina, men de har bare den til mørk hud på type hm og cubus. Jeg har kjøpt på Ica maxi i byen her som er de eneste jeg har sett som har for lys hud.

Har prøvd flere merker, men dette er den jeg har vært mest fornøyd med som ikke stanker drit...

Skrevet

Jeg har også rødt hår, med tilhørende lys og fregnete hud. Har kjøpt en bodylotion med selvbruner i fra et merke som heter Organics. Den heter "Let it show" og gir en fantastisk glød og skjolder ikke. Den er litt dyr, men er helt klart verdt det. Kan smøres på etter dusjen, og tørker fort. Lukter noe (men det er uunngåelig tror jeg), men effekten er utrolig. Får masse komplimenter for den naturlige brunfargen på beina mine:) Får spm om jeg har tatt sol, så den ser veldig ekte ut. Kan brukes på resten av kroppen, men det er primært beina hos meg som er kritttttthvite. (Nesten blå).

Hvis du bor i Oslo vet jeg at den finnes på Tonic i Bogstadveien (ved siden av Gina Tricot) hvis ikke er det et tips å kjøpe den på utreise tax free på Gardermoen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har maken hud til deg. Jeg bruker ACO sin Sunkissed glow bodylotion. Den lager ikke kanter og du får et fint skimmer. :) Har prøvd mange. Ikke lett med lys hud.

Skrevet

Takk for svar jenter!

Orker ikke tanken på strømpebukser for tiden og leggene er blendahvite, så her må noe til... Fant dove sin for lys hud på vita i dag... Skal teste den først, men om jeg ikke er fornøyd prøver vi noe annet :-) har skrevet ned de merkene dere foreslo... Det er egentlig utrolig rart at det skal være så vanskelig å finne disse produktene for folk med lys hud, vi bor da i norge og kari nordmann er ikke akkurat kjent for å være født med gyllen hud...

Ha en flott 17 mai!!!

Skrevet

Hei!

Jeg bruker faktisk Nivea sin Aftersun som har litt selvbruning i seg, og jeg er kjempe fornøyd!

Jeg bruker den stort sett på leggene, da disse har en normal farge som nærmer seg blå. :-/

Med tanke på at det er så lite selvbruning i den, så blir du ikke flekkete, og du får en mer natrulig brunfarge enn vanlig selvbruning.

Skrevet

Hei,hvis det er vansklig med lys hud så kan du blande ut selvbruningskremen din med bodylotion eller smøre inn huden med en god fuktighetskrem først for da får du mindre effekt av selvbruningen.

det er også ett bra tips for å unngå skjolder.Lykke til hilsen hudterapeuten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...