KK24 Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 er så nysgjerrig, testet nå på morgenen, og testen viste svak positiv, kan det bety at jeg er gravid, testet i går og den var negativ tusen takk for svar
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Ja, jeg tror det absolutt kan bety at du er gravid! Har inntrykk av at de som tester positivt tidlig, er gravide, selv om man sier det er for tidlig! La oss håpe det er slik! :-)
Lykkelig med Maiken Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Ja du kan jo være det.., og krysser fingrene for at du er det:-) Men har lest flere innlegg her om at det kan være tidlig å teste når hormonene vi har pøsa oss med den siste tiden kan slå ut på graviditets testen. Hadde tenkt å teste kanskje i mårra på rugedag 10, men orker ikke i tilfelle det skal bli falsk glede. Men eg skal ikke ta blodprøve før 27 mai å denna ventetia e jo helt pyton. Har du noen symptomer? Eg har egentli ingen symptomer, en del "mensensmerter" innimellom, men det kan jo være mensen også. Så prøver å ikke kjenne etter, men det e ikke så lett....... Lykke til:-)
KK24 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2009 tusen takk for positive svar, skulle ha mensen i går, men den har ikke kommet, krysser fingre og tær på at den heller ikke kommer, jeg har altid kunne stille inn etter klokka når jeg får mensen, så presis er den he he, så håper det er et fint tegn på at jeg ikke kommer til å få den heller. di sier jo at sprøyta går ut av kroppen etter 10 dager, og hvis man regner fra da man satte sprøyten og 10 dager frem så skal jo EL sprøya være ute av kroppen på RD 7-8 he he bare en tanke.... jeg har veldig ømme bryster, spesielt brystvortene, uff... er litt kvalm, trøtt. kjenner at det jobbes i livmoren på en måte, hvis dere skjønner. trudde jeg skulle få mens i går hadde litt kramper i livmoren, så da ringte jeg klinikken og spurte hva det kunne være, siden jeg ikke pleier å ha problemer med mensensmerter ellers, og de sa at det var livmoren som strakk seg, og gjorde seg klar til den lille spiren som evt vil bli sittende inni der he he. håper vi klarer å få til dette jenter, er så mange forvirrende tanker som løper løpsk i huet om dagen, gleder meg til vi er ferdig med dette vi får holde hverandre oppdaterte da masse lykke til jenter klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå