polarn & pyrene Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Hva serverer eller får dere servert på den store dagen? Jeg skal ha noen her hjemme og skal da lage til lunch som består av. Eggerøre,spekeskinke,laks,potetsalat,roastbiff og brød. Blir bløtkake etter det. Har ejg da glemt noe?
2SmåTroll Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Her er det alltid pølser på 17 mai. Og så skal vi ha en bløtekake Kan ikke se du har glemt noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå