pablo Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Dette var dumt.Jenten min på 18 mnd våknet med feber i morges.Bor I Bergen og været er i tilegg helt fantastisk! Opp i 18 grader om dagene. Håper hun kommer seg fort.Hun har slitt litt med ørebetennelse,men vi har kjøpt otoskop og kunne ikke se noe tegn til rødhet i ørene.Og ikke virker hun som hun har vondt.Heldigvis. Siden det ikke er noe kaldt tar jeg henne med på tur når hun skal sove. Tror dere det er greit?
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 går sikkert bare fint så lenge hun er i fin allmenn tilstand, og feberen ikke er alt for høy, så hadde jeg tatt henne med ut. Bare pass på at du har med nok å drikke til henne, og at hun ikke blir overopphetet. Lykke til da, håper jenta di blir bedre fort
Gjest I og lillegutt Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Slenger meg på her. Gutten på 13 mnd våknet iogså i dag med forkjølelse og feber! Håper det går over til imorgen..
pablo Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2009 Takker for svar dere! Kjempe kjedelig dette her.Men vi får prøve å snu det til det positive, noen har det verre enn oss og ligger gjerne på sykehus. Må alltid snu alt til det positive jeg,ellers sliter jeg veldig.He he
pablo Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2009 Hvoran går det med gutten din I og lillegutt?????
Gjest I og lillegutt Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Nå er han blitt bra My little ponny Fant ut at det er to tenner på tur, derfor han var i dårlig form og hadde feber. Er jenta din blitt frisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå