Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 og nå kom 5 åringen opp og spurte om mamma kunne være så snill å hente han når hun skulle legge seg. Han trengte nemmelig kosetid,asssa! Hmmm, jeg hadde planen om å forføre gubben med nytt undertøy og kosetid?! Ja ja,ikke alltid like lett med en fyr som jobber skift og sånn...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hvem hadde behov for kosetid? Feåringen eller gubben?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 He he- jeg hadde behov for kosetid med gubbelubben;-) Men så kom det en liten krabat og ville at mamma skulle legge seg... Så nå sitter jeg her inne og venter på at krabenten skal sovne godt igjen slik at jeg kan overraske gubben, he he;0) Ikke alltid lett å få kabalen til å gå opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå