Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Hun har jo forandra nick fra 3 i magen til blir trebarnsmor. Siden hun har ei fra før av så betyr det jo at hun kun har 2 i magen nå. Håper inderlig at hun bare har skrevet feil og mente trillingmor.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Hun er kanskje en av de som har fantasitrillinger, det har vært endel av de her inne, og ei av de spes har surra fælt med antall, datoer osv..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Hun fantaserer bare, har nok ingen i magen i det hele tatt!
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Huff, dere er slitsomme. Selvsagt har jeg ikke funnet det på, det ville vært idiotisk når jeg har ultralydbilder på facebook hvor jeg har mange her innenifra, og har hatt med venner på ultralyd. Ja, et av barna i magen min er dødt. Det er veldig trist og synd og vi er veldig lei oss for det. Men livet må gå videre og vi ser frem til å få to friske barn til :-)
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Dette er jo "gammelt" nytt, og dersom det er så sabla viktig går det an å spørre direkte. Jeg har sett ULbildene jeg så jeg kan bekrefte at det finnes trillinger, nå tvillinger.
Gunn og Gutta Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har åsså sett UL bildene hennes, og kan åsså bekrefte at hun hadde 3. Det er sikkert tungt nok for henne at den ene dessverre er død, om ikke noen av dere IDIOTER av anonyme skal beskylde henne for at det hele er bare tull....skjerp dere!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Skjønner ikke at folk skal tvile på at det var 3 der inne siden hun faktisk hadde bilde. Skjønner derimot at HI ikke velger å sende PM i denne saken. Tenk å miste et foster og så få en PM der en eller annen ukjent spør om man har mista. Er ikke alle som er inne på dib hver dag, og da går man glipp av det som er "gammelt nytt". Trist at Mylian hadde miste et av fostrene, men fint å se at hun greier å glede seg over de to andre.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Ikke for å være ufølsom, men har alltid lurt på hvis man har tvillinger eller trillinger og den ene dør..Ligger den i magen til den (de) andre blir født?
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 Ja, det gjør den, den skrumper inn til ingenting. Ved fødsel vil den bare være en liten klump. Det eneste man trenger å passe på er at livmora er tom så ikke den "blir igjen". Faren er jo at man aborterer alle eller at den vil ut, heldigvis har ikke det skjedd enda men er jo veldig redd.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #11 Skrevet 16. mai 2009 Anonym 19.11 her. Håper virkelig det går bra med deg og de 2 skattene dine...masse lykke til.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #12 Skrevet 16. mai 2009 Det er vel strengt tatt ingen som har noe med det? Ærlig talt!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #13 Skrevet 16. mai 2009 Nå legger jeg meg ikke i saken ang. Mylian, aldri hørt om henne, jeg er her lite. Men, må bare si generelt om UL-bilder, så ligger det veldig mange ute på nett man bare kan google seg fram til og legge ut som sine "egne", vet flere her som har gjort det (og blitt ferska senere) Også noen som har stjålet bilder og identitet til andres barn og lage hjemmeside, minneside m.m Ikke tro blindt på alt dere finner her inne. Og presiserer da igjen at dette ikke var myntet på den dama innlegget handler om.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #14 Skrevet 16. mai 2009 Veldig mange som kjenner denne dama i det virkelige liv, så gi f i å spekuler. Klem til Mylian
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 16. mai 2009 #15 Skrevet 16. mai 2009 Bildet som ble lagt ut her av trillingene til Mylian hadde dagens dato på seg, bare å sjekke linken så ser du datoen øverst på ultralydbildet. Hadde hun funnet et tilfeldig bilde hadde nok datoen vært en annen. Jeg har henne også på facebook, og har sett flere bilder. Så det er sant.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. mai 2009 #16 Skrevet 16. mai 2009 Føler med deg Mylian! Forferdelig når slikt skjer, men det er så fint å høre at du gleder deg over edelstenene som er igjen i magen. Håper alt går som over alle forventninger fremover! Lykke til så mye og klemmer fra oss.
Gifteklar:0)) Skrevet 16. mai 2009 #17 Skrevet 16. mai 2009 Herregud! Kan ikke si annet. Hadde det vært meg som hadde mistet en av trillingene i magen, og kommet inn på forumet og lest at det var en diskusjon ang. om det jeg skrev var sant eller ikke så hadde jeg blitt dårlig.Jeg hadde garantert tatt det veldig tungt! Tenker noen av dere på det? Må bare si til deg Mylian at det var trist, men håper de andre to gullene har det bra:0)
maria isabell Skrevet 16. mai 2009 #18 Skrevet 16. mai 2009 så ufølsomme innlegg!!!! eg er helt sjokkert! mylian har mistet ene babyen sin! det gjør veldig veldig vondt, litt følsomhet folkens! og nei dette er ikke en fantasi trilling graviditet! hun var faktisk gravid med trillinger.... kjære mylian: en kjempe stor klemm til deg, håper det går bra med deg og at du har noen å snakke med.... eg signerer med nick og det burde dere ha ryggrad til å gjøre også!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #19 Skrevet 16. mai 2009 Mylian, lykke til med gullene dine! Til andre, det skjer jo faktisk at folk blir gravid med trillinger og at en dør, hvorfor skulle ikke det skje på dib/bim? Og dere som mener det ikke er andre sin sak; så lenge man legger ut om livet sitt på nettet, som mylian tydeligvis har gjort, så må man forvente at folk legger seg opp i det. Hvis man ikke vil at folk skal bli personlig, da holder man ting for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #20 Skrevet 16. januar 2010 Hun kødder som vanlig den kjerringa, huh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå