Gå til innhold

Lørdag, 16.Mai.. hvor mange dager igjen til termin???

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager over UL termin her, håper det skjer noe snart =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26 dager igjen! :-D Er ikke fødeklar før på torsdag, men jeg føler meg veldig fødeklar nå! hehe *kom uuuuuut beibi*

Skrevet

40 dager... Håper tiden går litt fortere snart! Gleder meg så innmari til å kunne "treffe" den lille snart.

Lykke til til dere som har termin/har passert terminen. Har noe spennende dager i vente dere:)

Skrevet

takk for det <3 håper det ikke er lenge igjen;)

lykke til til deg også;)

Skrevet

4 dager til termin :)

Skrevet

16 dager til termin

12 dager til igangsetting om jeg ikke har født innen den tid:)

(bebisen min er allerede 4 kg forresten!!!)

Skrevet

13 dager til UL termin...

Skrevet

-3 dager her og rimelig klar for å treffe vår sønn, Virker som om han aldri har tenkt seg ut.

Skrevet

31 dager til termin... begynner aa bli kjempe utaalmodig :)

Skrevet

4 dager igjen her. Merker det på nattesøvnen. Sovet 4-5 timer i natt og nå er jeg lysvåken. Vært det siden 6 så nå sitter jeg heller på Bim mens jeg nynner for jenta i magen og spiser vannmelon. He he. En blir litt rar når en er gravid:-)))))))))))))))

Skrevet

11 dager.

Og jeg klarer ikke vente mer,håper det kan skje noe i dag,er helt ødelagt,ikke sovet i natt,bare vrir meg,alt er vondt,og jeg bllir såååå trøtt når jeg ikke får sovet og ikke minst stiv og vond i kroppen...magen er så stram at det ikke går ann og røre seg uten at det er vondt,svir og er øm.

Skrevet

3 Dager over.... er egentlig møkka lei, men nå håper jeg faktisk han venter med å komme til over helgen, så unngår jeg dobbelbursdag i dag (mamma sin bursdag) og 17. mai... :)

Skrevet

5 dager igjen her..

Skrevet

70 laaaaange dager igjen!

Skrevet

74 dager igjen!

Skrevet

23 dager, og nå kan hun gjeeeeeeerne bare komme snart!!

Skrevet

4 dager igjen, utålmoooodiiiig.......:)))

Skrevet

-3 dager - gretten:( føles som om jeg kommer til å gå gravid for evig

Skrevet

Menstermin idag, ultermin på mandag :) :) :) Om max to uker er jeg mamma :) :) :)

Skrevet

12 dager igjen, og satser på at masse rømmegrøt skal sette fart på noe i morgen.. he he, lov å håpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...