Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Noen som har tips om ting som har veldig få kalorier, men som metter i timesvis?
Miss Misantrop Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Alt som er grovt på fiber metter lenge og har få kcal. Så kjør på med gulrøtter og supergrovt rugbrød samt frukt og grønt generellt.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Hvis du er på slankern og er sulten, er det noe du gjør feil. Det er langt i fra sunt!!! Spis, kvinne!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Som anonym 00:17 skriver. Slanker du deg og er sulten så gjør du noe galt. Får du i deg for få kalorier om dagen, spiser for sjelden? Ikke bra for forbrenningen å spise for lite eller for sjelden!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Spis ofte og lite, så du ikke blir sulten. Da øker du frbrenningen.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Som alle andre sier, så skal du ikke gå sulten når du slanker deg, og ikke vær så himla redd for kalorier. De er ikke fullt så farlige. Tenk heller på næringsinnhold. Spis kylling, kjøtt og fisk. Det inneholder mye proteiner , gjør at du blir mett (i en lang stund) og det er magert. Grønnsaker og frukt alene gjør deg ikke så veldig mett, men en fruktsalat kan kanskje dempe sulten litt. Men aldri gå så langt med slankingen at du føler deg kjempesulten. Du skal egentlig føle deg akkurat passe mett etter hvert måltid, og ikke kjempesulten ved neste måltid
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Pop popkorn uten smør. Ikke ha på salt. Dette metter og har iallefall masse fiber.
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 som en proff fråtser så må jeg bare anbefale krom på det sterkeste. jeg spiser til jeg kjenner jeg er mett. så stopper jeg..å jeg spier kun hevr tredje time. ikke noe i mellom heller det går som en drøm.. deilig er det.. så krom er tingen. det får du kjøpt på helsekost. ikke trenger jeg noe søtt i teen heller etter jeg begynte på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå