Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 For jeg kan fremdeles bruke bunaden min uten noen justeringer. Men nå prøvde jeg vesten, og det var ikke så komfortabelt som jeg kunne ønske... hm. Hvor mye bedre plass får jeg om jeg bare drikker kaffe og vann i morra? Kanskje supplert med kromtilskudd dersom jeg vil skeie ut?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 ja, det må være noe sånt... På barnedåpen i fjor var den krympet mest rundt puppene, men nå har det jammenmeg spredd seg til magen også:s Fullt brukendes men biitelitt knapt ja
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Det KAN jo være at du har fått et sånt som vi kaller krympeskap;) Jaja, neste år passer den perfekt skal du se;) Bare sy den ut litt om den fortsatt er like krympet;)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Her skal ingenting syes ut nei. Skal vise det krympeskapet at det måkke komme her og komme her!! Hvis jeg rocker med rockeringen hele dagen i tillegg da?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Ja, drikk kaffe og vann, kanskje du kan unne deg en tørr brødskive. Da blir det fengselsmat;) Og rock i vei. Bruk hele dagen, også mens du stryker bunadskjorten. Hehe.. syns jeg ser det synet; håret til alle kanter, et innbitt uttrykk i ansiktet, med kaffekoppen på benken, rockeringen svingende rundt magen og strykejernet i hånden. I VILL kamp mot bilringen;)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Alt for Norge, vettu:) Må ikke gjøre skam på nasjonaldrakten på en sådan dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå