Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter laaaang prøvetid (over et år) på nr 2 med div kjemisk graviditeter, 1 MA og 1 blighted ovum gikk jeg til Naturopat og fikk fotsoneterapi og øreakupunktur. I tillegg tok jeg følgende vitaminer og kosttilskudd: (Både jeg og min mann ble utredet og det var ikke noe galt).

E-vitamin Bio E 350 mg (halv dose ved konstatert graviditet dvs annenhver dag)

Sink 2 tabletter kveld. Halv dose ved graviditet

B-stress 2 tabletter kveld (halv dose ved graviditet)

Gravid multitablett 2 stk morgen

Omega 3-6-9 2 stk (1200 mg) morgen

Fosterklister: Fructis Femina Comp 10 dråper morgen middag kveld fra EL til uke 12.

Progesteron krem fra Ullevål apoteksykehus. Smøre morgen og kveld. Fra EL og ut hele graviditeten. Bedre enn Progesta Care.

Fikk dette av Dr. Leif Ims. Spesialist på hormoner.

Dette virket for meg! Nå er jeg endelig gravid. Så får vi krysse fingrene for at det holder.

Jeg har bekreftet dosene fra flere hold. Både med Dr. Leif Ims, Frøyaklinikken og Oslo og min Naturopat.

Lykke til!

Det er bare å spørre hvis det er noen som lurer på noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Gr atulerer, onsker deg lykke till og er glad dette funket. Jeg skal nå prøve mitt syvend forsøk , men lurer på hvor får du tak i Fructis Femina Comp . Jeg har hatt en graviditet på minne seks forsøk men aborterte i 12 uke. håper det går denne gang for jeg har bestemt at dette er det siste forsøket.Klem

Skrevet

Hei, fructus femina comp får du kjøpt på Helsehelse.dk. Du må søke på "babyklister" for å få det opp. Håper det virker for deg også! Min ma (missed abortion) var også i uke 12 i fjor sommer. Først kastet jeg opp i 8 uker og ble lagt inn for å få væske og mat intravenøst. Så skulle bare sjekke at alt var ok på Ullevål med blodprøver og ultralyd. Under ultralyden sier han rett ut: ja, her var det ikke no liv nei. Så tok han en print og lurte på om jeg ville ha den?!... hva skulle jeg nå med den.. Tok lang tid å komme over den der...

Ønsker deg så masse lykke til!

Skrevet

Spennende!

Har vært på frøyaklinikken og fått progresteromkremen som jeg begynner på idag.+liste med vitaminer for begge to.

Fikk også noe som heter ovaria comp, som vi også håper at virker.

+at jeg får fotsone og aku. Må kjøpe e vitaminer også..

Håper inderlig det hjelper og godt å høre at du ble gravid etter dette.

Som homeopaten min sier, er at det er viktig å være sunn, for å få friske barn!

Er egentlig i 10pp, men prøver å tenke at jeg er i 1pp og har begynt på nytt, da mannen min fikk dårlig resultat på s.prøve og nå er i behandling+mine lange og tullete sykluser.

Så nå håper vi det skjer noe før jul ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...