Marsipan❤grisen Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Hva fikk barnet deres i 1 - års gaver? Vanskelig å vite hva jeg skal ønske for jenta mi. Var det noe h*n fikk som var ekstra spennende å leke med eller noe som var kjempe morsomt?? Blir veldig glad for tips :-)
Maja☆ Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Sønnen min fikk duplo lego og elsket det. Lærte seg raskt å bruke det. Elsket at vi bygget høye torn også veltet han det. Fikk også sånn gå bil med lynet fra filmen bilene (finnes også i jenteformat med dukker og rosa biler). Han fikk også en giraff fra fischer price som ble raskt en favoritt med 3 baller som skulle putte i munnen slik at den spiller musikk. Sånn ser den ut: http://www.fisher-price.com/no/products/product.asp?id=39581
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Vi kjøpte den gule Giraffen fra Fisher Price med 3baller en stapper i munnen å så speler den musikk til jenta vår som ble 1år i går.. Vi har ikke feiret dagen enda, men vi har ønsket figurer fra Drømmehagen som er poppis her i huset. Fikk noen gaver av brødrene til mannen igår ,å da var det puslespill og ball som var veldig veldig kjekt:) Så vet jeg hun får "Bobby car" av søskenbarnet sitt som er 15mnd gammel+tante/onkel. (søk på "bobby car" på goggle/kvasir) den kan også kjøpes på Coop Obs eller lekebutikker. Ellers er ønskelista: Duplo,cdèr,pekebøker,dukke,klær ol..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Her har lillemor fått den gule sjiraffen , ball, pusslespill m knotter , trehjulssykkel m sånn stang på... Hun elsker og være ute med den og bli skjøvet rundt :-) Duplo og klær.
Marsipan❤grisen Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Tusen takk for fine tips :-) Veldig fint å få ideer om hva andres barn likte å leke/drive med fra dem var 1 år :-) Ikke alltid like lett å vite hva som er "populære" leker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå