Gjest Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Flere som opplever å være kvalm ene dagen og nesten ikke kvalm dagen etter? Det er litt ekkelt når det forsvinner innimellom. Jeg er 5+2 i dag. Noen dager har kvalmen vært ekstrem. Nesten på stadiet til brekning og spy, mens andre dager merker jeg ingenting.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Jeg er ikke betydelig kvalm, men kjenner en antydning til det når jeg er sulten. Hjelper når jeg får spist hvertfall! Forrige svangerskap husker jeg ikke noe kvalme i det hele tatt.. Mulig jeg var slik da også, men husker det ikke helt. Det er jo nesten ubetydelig.
villemo26 Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 har det sånn eg og. Er i veke 11 no.. nåken dager er eg ikkje kvalm, andre spyr eg som en gris heile dagen.. Veeeldig varierande her ja..
m-mamma Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Samme her. Ganske herlig de dagene jeg nesten slipper unna ja.
Yo&La+spire Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Eg har det akkurat som deg Nattlys, noen dager må eg kosentrere meg for ikke å spy, mens andre dager går det helt greit...kvalmen varierer også veldig fra time til time. Kommer og går helt plutselig....men blir verre visst eg ikke spiser jevnlig.
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Tusen takk for svar! Godt å høre det er flere som har det som meg. Jeg kjenner litt mer til den i dag. Håper ikke kvalmen varer alt for lenge. Er det uke 14 den vanligvis gir seg?
The Bad Gal Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Har enda ikke vært kvalm denne gangen, men er enda 1 uke til jeg er der jeg var da kvalmen kom sist. Jeg var konstant kvalm hele svangerskapet, hadde hyperemesis første 6 månedene(ekstrem sv.skapskvalme) og gjorde ikke annet enn å spy og spise... Sånn normalt sett er det rundt 13-14 uker at de fleste blir kvitt kvalmen, men det varierer jo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå