☆lillastjerne☆ Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Holder på å spore en pakke, men er så dårlig i engelsk, så har litt trøbbel med å forstå hva som menes... *Norway Outer Area 2 Company Closed On Delivery Attempt. Follow Up Actions Underway. *Norway Outer Area 2 Held Destination Depot On Request. Await Collection By Receiver *Nrway Outer Area 2 Shipment In Transit. * Out For Delivery. Oslo Shipment Received At Destination Depot. Oslo Held By Customs, Awaiting Paperwork. Follow Up Actions Underway. Alstå hva betyr f.eks : Company Closed On Delivery Attempt. Follow Up Actions Underway. OG : Destination Depot On Request. Await Collection By Receiver
Ducchini Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hei det ser ut som de hr prøvd å levere, men så har du ikke vært hjemme, de kaller deg for "company" tror jeg Så setn 2, der står det at de venter på at mottager ( altså deg) skal hente Setn 3 er rar, jeg forstår ikke den jeg heller, men der ser det ut som pakken er på en bil for levering Siste setn: her har tollen stoppet sendingen, venter på at papirarbeidet skal bli ferdig. har du fått moms på sendingen? brev om det i posten? Det var det jeg fikk ut av dette, håper det er til litt hjelp :-)
Frøken Linn Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Norge ytre område 2. Selskap stengt for leverings forsøk. Oppfølgende handling underveis. Holdt destinasjon på forespørsel. Samling venter på motaker. Sending i Ikke inne Oslo sending motatt på sted Holdt i tollen, venter på papiurarbeid
Frøken Linn Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 også at neste handling vil komme nærmere.. altså ikke levert enda, men kommer snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå