Gå til innhold

Fuck, prøvde bunaden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den var laaangt i fra passelig! Nå må det en innsats til før barnedåpen i slutten av juni. Har en baby på to mnd som jeg fullammer, tror dere det er mulig å stramme inn magen 5 cm på 6 uker?..... Er usikker på hvordan slanking og amming går sammen, vil ikke risikere noe mht. amminga, men vil så gjerne inn i den bunaden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sy den ut....? =)

Skrevet

Du må selvfølgelig ikke slanke deg mens du ammer! Hadde skippet hele bunaden denne gangen;) Er ikke veldig praktisk ammeplagg:)

Skrevet

Ein skal ikkje drive med "hard slanking" når ein ammar, men det er jo sjølvsagt lov til å trene litt/prøve å stramme opp så lenge ein ikkje går ned meir enn 1/2 - 1kg i veka (er i alle fall rådet eg har fått).

Litt situps og kanskje rockering (eller rockeringbevegelser utan ring) litt kvar dag, burde i alle fall hjelpe litt. Om det blir 5cm på 6 veker veit eg ikkje, men det er vel verd eit forsøk :o)

Skrevet

Det pleier jo å gå raskt nedover når man fullammer, så det kan nok godt være at det går. Ta litt situps eller lignende i tillegg, så går det så det suser tipper jeg. Men bunad (iallefall min type) er ett forferdelig dårlig ammeplagg...

Skrevet

Du blir ikke kvitt fett på magen av å trene situps eller andre mageøvelser. Musklene i magen blir etterhvert større men fettet blir ikke mindre...............Noe som er mere fettforbrennende er løping ( spes intervaller), sykling, aerobic, body attack, step osv.................dvs kondisjonstrening.................Det å punktforbrenne fett er vel omtrent umulig, vi kan ikke bestemme hvor fettet skal tas fra..... Kroppen styrer det greiene der selv................. noen sier at intervaller skal være mere effektivt mot magefett, men jeg vet egentlig ikke..................

Styrke/vekt trening øker hvilestoffskiftet ( dvs forbrenningen din når du hviler/ ikke trener) Dette pga økt muskelmasse. Men det å bygge muskler tar veldig lang tid. Spes for jenter..............HVis du f.eks trener vekter 3 ganger i uka i 1 år vil du nok ikke klare å bygge mere enn 2 kg muskler....................... Så det mest effektive for forbrenningen innenfor vekttrening er å trene de største muskelgruppene som er ben og rygg......................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...