dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Lurer på om jeg kunne søkt det. Er student og da har man ikke så mange rettigheter. Har fått siste forsørgerstpiendet nå så vil egentlig ikke få noe mer før i august. Hadde jeg hatt et friskt barn kunne jeg gått tilbake i jobb etter permisjonen,men iom at jeg ikke har det må jeg være hjemme med henne til hun begynner i bhg i august. Noen som vet om jeg kunne hatt rett på pleiepenger?
Enknerteiertogenspire Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Det spørs hvor syk hun er. For å ha rett på pleiepenger må barnet være alvorlig syk eller innlagt på sykehuset... Hva slags syk er hun da?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 Hun har en kromosomfeil som krever at hun går på en veldig streng diett. Hvis jeg skal få noen til å passe henne mens jeg jobber må de på kurs på sykehuset og litt sånn. Har fått tilbud om det alle gangene vi har vært innlagt men da har jeg jo uansett fått stipend så det har ikke vært aktuelt.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2009 Hun har en kromosomfeil som krever at hun går på streng diett. I tillegg er det en del legebesøk som jeg ville trengt fri for å være med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå