Gå til innhold

Oppslukt av Ultralydbildene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare som er helt oppslukt av ultralydbildene (vanlig 2D)? Jeg har de med meg overalt hvor jeg går og ser på de hele tiden. De ligger ved pc'n nå, de låg ved sengekanten i natt osv.

Vet jo at det egentlig ser ut som alle andre ultralydbilder, men likevel så blir jeg helt forelsket når jeg ser på dem? Dette er jo bebien MIN!! :P

Føler at jeg kanskje tar litt av, men jeg sitter og stryker bildene inntil kinnet mitt, hehe :)

Lurer på hvordan det blir når babyen faktisk kommer ut??

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+spire
Skrevet

Hehehe, jeg kjenner meg igjen i hvert fall! Her har bildet fra tidlig ul fått hedersplassen på oppslagstavla mi, og selv om det er umulig å tyde for andre enn meg, viser jeg det frem til alle. Jeg har det som bakgrunnsbilde på telefonen min, og gliser dumt hver gang jeg ser det. Da jeg nettopp hadde vært på ul og jeg satt og så på bildet, var det sånn at jeg faktisk snakka til det ("Hei baby!") ;-))

Skrevet

hehehe, ja det det har faktisk jeg også gjort:) Merkelig det der, så mye mer spennende de der ultralydene ble, nå som de er mine. Føler meg nesten litt sånn egoistisk og selvsentrert ;)

Skrevet

Kjenner meg igjen jeg og:D

Tror jeg har bodd i ul bildene ca hele svangerskapet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...