Gå til innhold

dib er tidenes tidsfordriv..


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er hvertfall sikkert.. tror jeg har skrevet ørten innlegg de siste kvelden.. bortsett fra i går.. da hadde samboeren og jeg sabla kvalitetstid hehe :)

 

meeeen.. det er jo verre enn FB. kan sitte på dib i evigheter føler jeg.

 

er ikke noe særlig glad i å se på tv. så da blir det heller data..

 

Ida har begynt å sove på kveldene også. så da syns jeg at jeg kan gjøre det som passer meg :)

 

dette må være enogørtiende meningsløse innlegg fra meg :D hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10-hi;) Har sittet her en stund i kveld gitt;) Mannen er på byen og trollungene i seng så da er det fint med dib!

Alltid noe å engasjere seg i;)

Skrevet

Hehe, leser stort sett alltid innleggene dine fordi jeg husker deg fra når du var gravid :o Enig med deg i at dette er et supert tidsfordriv, av og til irriterer jeg meg nesten fordi det har kommet så lite nytt siden sist... (Men så har jo som regel du vært innom da så da går det greit likevel ;-) hehe)

 

Burde sikkert gjort mye annet istedenfor men dette er mye morsommere :o)

Skrevet

Dib er temmelig fantastisk ja, spesielt sidan mannen min helst vil sitte og zappe heile kvelden. Då kan eg dibbe litt og fb'e litt og spele litt bouncing balls, og så kan eg titte opp viss det skjer noko moro (f.eks. Golden Goal som dukka opp no) :o)

Skrevet

jeg tror huset mitt hadde vært langt renere uten dib :D

Skrevet

Bim begynte som tull og tøys fra en venninnes side mange år tilbake, jeg ønsket å bli gravid og tok over nicket hennes da hun hadde gått lei (kun etter noen måneder). Brukte forumet som et sted å lære og for å få ut litt fustrasjon. Med tiden ble det mer og mer underholdnign og på jobben hadde jeg mange pauser, i disse pausene hadde jeg ingen ting å gjøre (kunne ikke snakke med kollegaer da de snakket et språk jeg ikke kunne) derfor ble det mye tid med blackburry og meg på bim. Nå er det som erstattning for tv ... altså ren underholdning ... også har jeg begynt å snuse litt på dib. Det er vel strengt talt på tide å finne seg noe annet å gjøre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...