♣ Christiane ♣ Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 ,, gjelder tydeligvis ikke meg. Kan ikke huske å ha blitt så forkjølet de siste 10 årene jeg. Syk på dag nr 5 og blir bare værre. Er det bare jeg som er håpløs, eller er det flere som har gått ned for telling på tross av graviditet ?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Heller ikke meg... Siden jeg har vært 1 mnd på vei så har jeg hatt influensa spysjuka forkjølelse bihulebetennelse influensa lungebetennelse er nå 6 mnd på vei kan heller ikke huske å ha vært så dårlig.. unner ingen en slik gjennomkjøring.. har nesten vært sammenhengende syk..
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 heller ikke meg heller har vært forkjølet 2 ganger nå og hver gang varer det i 2uker.er dritt lei nå. pleier aldri og bli syk har også hatt spysyka. var dårlig de 3 første månedene med kvalme,men nå går det bedre. håper ikke jeg får no mere nå vill kose meg litt med svangerskapet også er 5måneder på vei nå.
nesten30 Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 har aldri hørt at gravide ikke blir så lett syk som ikke gravide. Heller motsatt. Som gravid er en mer utsatt for å bli smittet av ting og tang og sykdomsforløpet tar lenger tid..... går laaaaaang tid å bli frisk:( Gikk stemmeløs i halvannen uke og holdt på å blir sprø!!!
16.10.07&13.10.09:) Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 ikke meg heller.. har aldri vært så mye syk.. men så begynte jenta mi i bhg i januar, rett før jeg ble gravid.. så jeg har antagelig fått alle basseluskene som hun har fått i barnehagen.. er dritalei av å være influensasyk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå