Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hei. Tipper du mener Sykkylven? Jeg er fra Sykkylven;) Du også??
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Ja, en liten skriveleif i farten... :-P Nei, bare lurer på hvilket sted det er. Er det lite, der alle kjenner alle?
b10na&lillegull Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 ja, igrunn.. er vel 7000 innbyggere? bodde der da jeg gikk 1 året på vgs, og har farssiden min der. vil ikke anbefale å flytte dit hvis du har ungdommer i hus som er vant med stor by.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Lite og lite, er vel ca 7000 innbyggere alt i alt. Nå bor ikke jeg der selv, men ikke så veldig langt unna heller. Tror generelt ikke det er sånn at alle kjenner alle. Men kommer nok veldig an på også. Er det en spesiell sak det handler om, kan nok ryktet gå raskt der som de fleste andre steder, og at det fort kan være sånn at noen kjenner noen som kjenner osv....
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Jeg bor i Sykkylven, og vet at dette er en grusom plass å bo på. Enten er du Inn, eller så er du Ut. Rykter og usannheter er det 1000vis av, og folk tror på det som blir sagt. Folk er veldig slarvete her. Man kan ikke stole på andre enn familien egentlig. Ungdommen her, tenker da på jentene, har nye bestevenninner og nye uvenner hele tiden. Det er helt grusomt... Anbefaler ingen å flytte hit!!! Jeg kjenner til mange med kavnet Klokk:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Vil du si at de er til å stole på? Hvis du tenker på noen som mest sannsynlig er på din alder mtp hvilket forum du er på? Noen som driver med bil?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 Nei, de er ikke til å stole på, desverre. De finnes jo, men i fåtall.. HF klokk;)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 Klokk er vel et veldig vanlig navn der ? Jeg kan ikke svare på om de er til å stole på ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #13 Skrevet 15. mai 2009 Hmm altså.. tenkte du spurte om noen som drev med bil, som heter Klokk. HF (fornavnet) klokk.. slik jeg tenkte det da:p Misforstod jeg da..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #14 Skrevet 15. mai 2009 Neida, det gjorde du ikke. Stolbar eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #15 Skrevet 15. mai 2009 Men nå vet ikke jeg om du er herfra eller om du er tilflytter? Eller om du vurderer å flytte hit? Man må bare prøve seg frem.. Hemmeligheter forteller man ikke til folk her i allfall... To vet, ALLE vet:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #18 Skrevet 15. mai 2009 Hehehehehehe jeg visste det egentlig før du sa det................ Han er litt beryktet der kan du si...... Aldri betal før jobben er gjort....... Uten å gå mer i detalj. Jeg har aldri hatt noe problemer med han, jeg kjenner han jo ikke. Men jeg har hørt røverhistorier......... Watch out:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #19 Skrevet 15. mai 2009 Ok, tusen takk! :-) Ingen info kommer videre fra min side, for å si det sånn, så jo mer du har, jo gladere blir jeg. ;-) Grisk? Og "svindler"?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #20 Skrevet 15. mai 2009 Hadde jeg visst hvem du var og hvorfor du skulle vite dette, så skulle jeg fortalt deg. Men i og med jeg faktisk ikke kjenner han, så tørr jeg ikke sitte her å legge ut i i det vide og det brede om hvordan han er, selv om jeg vet hvordan han er. Tipper jeg er ikke den eneste sykkylvingen her så... Det kan bli styr av sånt som dette:) Men som sagt, ALDRI betal for en jobb før den er ferdig. Og det gjelder spesielt med denne karen...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #21 Skrevet 15. mai 2009 Ok, skjønner. Redd for å legge ut detaljer, jeg og.. ;-) Men det holder, og tusen takk! :-) Ha en fin helg! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå