Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 I dag fikk jeg beskjed om at en annen hadde fått jobben jeg gjerne skulle ha hatt. Jeg var minst like godt kvalifisert som han. Av en venn i firmaet har jeg hørt at han som skal jobbe de samme skiftene som meg sa klart i fra at han ikke kunne jobbe med en ok utseende ung dame fordi da ville kona gå bananas og han hadde tre barn så det ville han ikke skulle skje. Nå er det ut å søke på nytt, håper virkelig det er mere vettuge folk der ute en de som var i det selskapet. Sukk.
Miss Misantrop Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Så uprofesjonellt! Håper virkelig du får en jobb du trives i snart, der folk ikke deler opp etter kjønn men tenker fag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå