Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Måtte i dag hente mannen min på en populær uterestaurant for å ta en utepils i finvær. Han hadde vært der etter jobben og tatt 2 øl. Problemet var at da jeg kom for å hente mannen min, hørte han ikke mobilen sin, så jeg måtte gå inn på den stappe fulle restauranten med ettåringen på armen. Nesten samtlige der drakk øl. Så oppdager jeg at alle barnehageansatte til sønnen min sitter der. Er nå litt bekymra for hva de tenkte om meg som dro sønnen min inn på en stappfull restaurant med masse øl-drikkende folk. I.o.m. at jeg ikke snakket med barnehageansatte, kunne de jo tro at jeg var der med sønnen min og ikke bare for å finne tak i mannen min..Hvordan ville dere reagert om dere var bh-ansatte? Huff føler at det ikke så bra ut med en unge på armen der. Kanskje de tenke at jeg også var ute på morro med ungen på slep..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 eh...uansett hadde jeg ikke brydd meg med hva andre tenker ... men halv 7 på en restaurant?? er det noe galt med det??
Spireline Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 barnehageansatte er bare vanlige mennesker de også.. Og hadde kl vært 3-4-5 timer mer så hadde man kanskje hevet på øyebrynet. Men at du tok m poden inn for å finne mannen din tror jeg ingen tenkte over, kan hende de tenkte mer over at du så dem mens de satt og drakk. De er tross alt de menneskene som passer sønnen din hver dag. så ingen fare!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Ja tror jeg kanskje er litt for opptatt av hva andre synes om meg som mor... Spesielt bh-ansatte. Er bestandig livredd for å glemme klær, utstyr, komme for sent å hente e.l. i frykt for at bh ansatte ikke skal tro at jeg er god nok. Vet egentlig ikke hvorfor...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Slapp helt av. Nordmenn har mye og lære av andre kulturer. Der koser voksne og barn seg sammen. Ikke en sånn *gjemme vekk barna, for nå skal de voksne kose seg!* Vanntette skott mellom voksenmoro og barnemoro.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Tror det har med at vi er så opptatte av å skåne barna våre mot alt mulig (noe som i og for seg er bra). Dermed skal man skåne dem fra å se berusede personer og andre "farlige" ting. Norske foreldre blir overøst med hva man gjør og ikke gjør med barna sine.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 I England så jeg titt og ofte voksne som tok med seg barna på puben for å ta en eller to pils etter arbeidsdagen på en fredag. Men der har de ikke tradisjon for å drikke seg dritings hver gang de drikker heller, da. Derfor kan man kjøpe øl på en hel rekke steder som man ikke kan i Norge. Feks på teater.
Snuppa & llillebror Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 Jobber selv som ped.leder i b.hg, og hadde aldri tenkt noe mer over det... Hadde du sittet der og drukket med ungen din vsa, så JA, men nei...ingen grunn til å bekymre seg!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 Om du skal forkorte barnehage er det bhg og ikke bh. Bh er noe du har på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå