Gjest Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 vet jo det har mye og si hvor høy, hvor tung en er hvor osv ovs osv når det kommer til å måle forbrenninga si. men. noen som vet sånn veldig ca hvor mye en har forbrent om en har gått veldig fort i 1 time. i slakke bakker oppover og nedover. om det hjelper at jeg tilføyer at jeg er 1.58 høy og veier ca 50kg er jo helt gira på å komme meg i form nå hehe
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Når jeg løper/jogger med middles intensistet og litt over, så forbrenner jeg omentrent 350 kalorier på 30 min Er forresten 170 og 71 kg
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Lav intensitet: Du blir varm, men ikke svett under normale klimaforhold. Du puster litt tyngre enn normalt, men kan føre en samtale uten problemer. Eksempel: du spaserer i et raskt tempo. 260 kalorier på 30 min Denne passer vel til det du beskriver:)
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 prøvde jo å jogge litt, men uten god sportsbh så føltes det som om puppene revna hehe. si at jeg kanskje forbrente et par hundre da på den timen.. det er jo bra.. da har jeg liksom ikke spist softis i dag da hihi..
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 hørtes veldig riktig ut så da kan jeg kanskje ha forbrent 500kcal det hørtes absolutt ikke dumt ut. tusen takk for et veldig bra svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå