Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Syns Nav av og til fortjener litt skryt også jeg:) Jeg er hjemme i selvvalgt ekstraperm fordi vi har kronisk sykt barn. Legene har åpnet for bhg, men vi ser at barnet ikke er klar for det enda. Fordi barnet er medisinsk klarert, og vi har tatt et valg kun basert på eget skjønn, har det ikke falt meg inn å søke om stønad for dette.Men jammen ringte en saksbehandler og lurte på hvorfor i all verden jeg ikke hadde søkt. Hun anbefalte sterkt å søke og gjorde veien lett å gå for meg. Og i dag fikk vi søknaden innvilget:-D Nå slipper vi å leve på sparebluss, fordi en saksbehandler der ga seg tid til å sjekke hva vi hadde, og informere om rettigheter vi aldri har etterspurt. Mulig vi er ekstra heldige, men sånne historier skal også fortelles:)
Tommage♀♂ Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Så bra! Er alltid det negative som kommer frem, godt å høre gladinnlegg om NAV også=)
Himmel og hav Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Jeg vil også skryte av nav! Jeg flyttet for en stund siden,og byttet derfor navkontor. På dette nye kontoret har jeg ikke møtt annet enn velvilje og service. Fokuset deres er hele tide "hva kan vi gjøre for deg" og "hvordan kan vi hjelpe deg med å forvalte dine rettigheter". Jeg gleder meg faktisk til møtene for jeg føler meg inspirert og backa opp hele veien. Om alle langtidssyke hadde blitt møtt av de samme holdningene hos nav, så hadde langt flere kommet ut i arbeid igjen. Det er jeg sikker på.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Så bra det er flere godhistorier der ute. De er tydeligvis ikke så interessante, verken å fortelle eller å svare på Deilig å bli møtt med godvilje når man er på utrygg grunn, for det er i hvert fall jeg når jeg prøver å sette meg inn i regelverk:) HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Så bra at du ble fornøyd!! Jeg jobber selv i NAV og vet at jeg utfører jobben min på en bra måte. Hver dag så har jeg fornøyde "kunder" på telefonen som takker for hjelpen. Men de hører man aldri om i media, det er kun de som IKKE er fornøyd. Og de skal man også høre om selvsagt, slik at man (NAV) kan bli bedre og bedre.. Men i den tiden som har vært da "alle" klager på NAV så er det godt å høre om noen som er fornøyd og har fått god hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå