trønderbærta :) Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 jeg har bunadsko i skinn (Bjørgvin) det jeg lurer på er hvordan jeg skal få de til å gå utover uten å gå med de en uke i strekk!!!!!!!!! har hørt at jeg bør fukte de, men hvor mye?????? kan jeg ha de under springen åsså ta de på meg til de tørker?? håper på raske svar:)
Holly❄️ Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Få tak i en skoblokk på skobutikken i morgen, så har du dem på så lenge det blir anbefalt (spør når du kjøper), og så er problemet løst Ikke mange hundrelappen en slik koster...
Blue Lady ♥ Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Altså...her kommer et svar fra en fotballspiller,abselutt aldri gått med bunadsko eller bunad for den del.. men når jeg kjøper nye fotball sko sitter jeg med skoa på i badekaret og deretter går jeg på de ens tund før jeg tar de av og lar de tørke...Når de nesten er tørre tar jeg de på igjen og går med de.. Dette er for at de skal forme seg etter føttene.Bunadsko...hmmmm!?
Ksenia & Anjem Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 du får kjøpt sånn spray på skobutikken for å utvide skoene...gjorde det med støvlettene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå