Gå til innhold

Når legger de seg for natten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når våkner de?

Skrevet

20mnd

legger seg kl.18:15-18:30

våkner 06:30 (på barnehage dager, vekker han stortsett da)

våkner i mellom 07-09 (i helgene)

Sover hele natta :D

Skrevet

14 mnd. Legger seg mellom 19:00 og 19:30. Våkner i 5 - halv 6 tiden, får melk og sover til mellom 06:30 og 07:00

Skrevet

Snart 1 år

Legger seg 1900

Er våken mellom 00:30 og 02:30

Sover så igjen til 06:00

Over i min seng og får pupp, våkner da igjen ca 09:00

Skrevet

I hverdagene blir det som regel i 19-tiden, siden vi må opp i 7-8 tiden om morgenene. Når vi har fri en dag kan vi fort sove til 9 den dagen, da hender det hun legger seg rundt kl.20.

Skrevet

Tulla er 21 mnd.

Hun legger seg klokka 19 og våkner ca. 06.30. Sover 1 - 2 timer om dagen.

Skrevet

jente 16 mnd =)

Hun legger jeg i 7 tiden, (prøver hvertfall). hun er vanskelig å få lagt til tider, og våkner et par ganger om natten. jeg vet ikke hvorfor, men skal få det sjekket for hun virker veldig "redd" :( kanskje det er mareritt eller noe...

vi står opp i 7- halv 8 tiden =)

Skrevet

Jenta vår er 18 mnd og legg seg ca kl 19. Ho som regel våken 4-5 gongar i løpet av natta og har pleid å få pupp i 5-6-tida og deretter sove vidare til ca 07.

No måtte eg slutte å amme på onsdag, så i går og i dag har ho våkna 5.30, skreke veldig og ikkje sovna igjen. Håpar det går seg til så ho begynner å sove til ca 7 igjen.

Skrevet

mini 15 mnd legger seg mellom 18 -19 alt ettersom når siste hvil er for får de ikke lagt han i bhg etter 11 er han stup trøtt 18...men har han siste hvil i 2 3 tiden legger han seg nærmere syv..sover stort sett 12 timer og en timmes lur to ganger om dagen ca....

Gjest Gul stjerne
Skrevet

20 mnd. Sovner halv syv, står opp ml 7 og 8.

Skrevet

Småen på 18 mnd legger seg i åtte-tiden og sover til sju - halvåtte. Våkner gjerne en eller to ganger om natta, men det begynner å bli bedre.

Sover to timer en gang om dagen.

Skrevet

Min på 13 mnd legger seg kl 21 og sover til 07 med et par oppvåkninger i løpet av natten. Han sover ca en time i elleve tiden og deretter en dupp på ca en time i tre tiden. Han blir ammet om natten fortsatt.

Skrevet

Gutten vår på 15 mnd legger seg ca 19.

Sover til 6-7.

Skrevet

Jente 14 mnd, legger seg mellom 18-19, og sover til 6-7 tiden.

Skrevet

19 mnd, legger seg 19-1930 og står opp igjen 6-630. Sover en til en og en halv time på dagtid.

Skrevet

Jenta vår på 21 mnd legger seg 18.30/19 og sover til 08/09.

Skrevet

Sover hele natta og 1-3 timer på dagen.

Skrevet

17 mnd. legger seg kl 19.00 og sover til ca 09-halv ti:)

sover 1-2 timer på dagen ca i tolv tiden.

Skrevet

13 mnd; sovne ca 19.30 - 20, våkner en gang i 2 tiden og får smokken så sover videre til 5-6 da starter dagen...puuh.

Har 2 dupper på dagtid på ca 2-3 timer tilsammen

Skrevet

gutt 13 mnd legger seg 19-19:30 sovr tikl ca 7, sover ca 2-3 timer fordelt på 2 lurer på dagtid

Skrevet

Gutten min på 21 mnd legger seg kl 19, og sover da til ca 6. Sover vanligvis 2-3 timer på dagtid, men vi er i ferd med å kutte ned på dagsovinga. Sover han mindre på dagen, så sover han litt lengre om morgenen. Så nå vekker vi han etter ca 2 timer, og skal fortsette å kutte ned noen minutt av gangen pr uke. Skal prøve å få det ned til litt over 1 time tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...