Gå til innhold

Grunner til at man mister mye hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker jeg mister så mye hår for tiden - er verre nå enn rett etter fødslene! Har heldigvis nok å ta av da...men er jop irriterende å legge igjen hår overalt...hva kan det komme av - og er det noe jeg kan gjøre for å stoppe det? Tar omega3 og multivitaminer, burde jeg ta ekstra B-vit, eller er ikke det mye vits i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe når jeg så overskriften var min første tanke.....at man har en sønn på snart 2 år som elsker håret mitt og av og til elsker det litt for mye og drar så han sitter igjen med en liten neve full??? :-)

Tror ølgjær skal være bra da. Kanskje jeg skal kjøpe det selv. Har også en røyteperiode... :-(

Skrevet

Å, håper noen har svar på dette! Jeg røyter noe helt vanvittig, lurer på når jeg kommer til å se det på hodet!

Skrevet

"Bra" at det ikke bare er meg;o) KOM med tips!;o)

Skrevet

Mamma har slitt med å miste hår i maaange år, og hun mister nesten ikke noe lenger. Hun tar Suplex B, Ekstra næring for hår, hud og negler. Har en boks her selv, men er litt sløv;) Må komme igang selv for mister også endel hår:(

Står på boksen: Et kosttilskudd basert på B-vitaminer, sink, ølgjær og kjerringrokkekstrakt. Kjerringrokk er rikt på kiselsyrer som er viktige for hårets fylde, neglenes styrke og hudens smidighet:)

Vet ikke hvor det er kjøpt, fikk boksen av mamma, men det er vel helsekost.

Tips også til bok Rutletutt: Har du lest krimserie av Åke Edwardson, om kriminalinspektøren Erik Winter:) Veldig bra:)

Skrevet

Å miste hår er vel et relativt vanlig symptom på anoreksi også. Sier ikke det for å skremme deg, men bare for å gjøre deg oppmerksom på at det kan være grunnen.

Skrevet

Takk for tips både på kosttilskudd og krim! Den skal jeg sjekke ut:o)

Skrevet

Uff, var i grunn redd for det, ja...:o( Da jeg tok test hos legen på om jeg manglet noe, så gjorde jeg jo ikke det...(spiser sunt...men for lite...visstnok;o/)

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at det er grunnen da. Du ammer også fortsatt, og det i seg selv gjør at hormoner osv. er i ubalanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...