Gå til innhold

"Nygravide" Tønsberg


Mammas lille venn heter Liam

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen her som nettopp er blitt gravid og er fra Tønsberg. Har selv termin 1 januar -10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Er vel ikke akkurat ny gravid, men ganske ny:-) jeg har termin 18 november. Dette er min første:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har termin 11 november . Hadde vært fint å kommet i kontakt med dere her ,har akkurat kommet meg inn på denne sia... kjenner ikke så mange her i vestfold og ingen som er gravide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey..:) kjenner heller ikke så mange her...

kanskje vi skulle hatt en treff for oss som ikke kjenner så mange folk her og de som får sitt første barn kanskje?!

det syns jeg hadde vært koselig:)

har selv termin 4 sept og bor på revetal..

hilsen meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kaster eg meg meg inn også. Kjenner ikke så mange heridra jeg heller, siden jeg er fra Sogn og Fjordane. Bor nå i Tønsberg med samboer og venter mitt første barn. Hadde vert hyggelig å møte andre i samme situasjon som meg. Har termin 18 november.... Noen har lyst å møtes på cafe for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hey Randi-Elin.

så du er fra Sogn og fjordane jah.. der spiller broren min fotball

de leder tabellen og greier..:) men du er kanskje ikke en fotball fan?!

lenge siden du flytta til tønsberg?

 

men jeg syns cafemøte høres som en god ide.

for meg så passer det så si når som helst. er sykemeldt frem til perm.

kan ikke andre folk som har lyst til å være med også si fra når det passer for dem?

også lager vi en dato ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er vel heller ikke "ny-gravid" lenger, har termin 4. november, men jeg blir gjerne med på treff for oss som skal ha "sene" barn:)

Jeg bor også på Revetal, som et par av dere andre. Hadde vært morsomt å treffe flere fra nærområdet, Restauranten blir nok hyppig besøkt i denne barseltida også, tenker jeg:)

 

Jeg har mulighet til å treffes på torsdager de neste par ukene, og etter det kan jeg hver dag:) Jeg er veldig i glad i Cafe M:)

Håper å treffe noen av dere snart!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball fan er eg vettu:-) har egentlig ingen klubb som eg held med, men Sogndal, Ålesund og Molde er lag som eg liker i tabellen:-) Har budd i både Ålesund og Molde og var da litt meir fan da :-) Sogndal e jo naturlig valg siden eg e fra Sogn og Fjordane, så i år håpa eg dei kjem opp i tippeligaen, var ikkje så langt unna i fjor. Har budd i Tønsberg i to år, og trives godt her. Har en liten hund som heiter Aira :-)

 

Cafe M er flott, bare så synd at dei stenger så tidlig på ettermiddagane. Veit du om dei har gått over til sommertid no? for da stenger dei kl. 17.00. Litt trist at dei stenger så tidlig egentlig. Jeg er også veldig klar for å treffe dere, men jeg jobber til 4 hver dag. Torsdag kan iallefall eg:-) så får eg tilpasse meg litt etter når. Kan ta litt fri.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..men det er bra..det håper jeg og..syns de fortjener det nå:)...som du sier så var de så nær i fjor..

Aira var en fint navn..:)hva slags rase er det da?

 

har ikke vært på cafe M på en stund nå så jeg veit ikke åssen det ligger ann med åpenings tidene osv... men hvis de stenger tidlig så kan vi vel kanskje sette oss på brygga en sted... for der holder de åpent ganske lenge..:)

men ang cafe M, kan sikkert ringe dem i morra å høre når de stenger osv.

passer det for de fleste her å møtes kl 1700 eller senere på en evt en torsdag?

kl 1700 eller senere på en torsdag, går bra for min del ihvertfall:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aira er en liten liten mops og er 14 mnd gammel:-) Har du hund?

 

Eg kan alltids sjekke ut når Cafe M stenger, vi bor ikke så langt unna. For meg er det er de samme hvor vi går. Men torsdag i 17.00 er perfekt for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger mæ på dette treffet æ:) er 15 uker på vei fra revetal og kjenner selv ikke mange i området, som er gravide. så hadde vært hyggelig å bli kjent med andre gravide i vestfold området..de fleste dager passer for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå jeg elsker mops..har en stor ønske å eie en mops en dag...:D de er jo så nydelige..vi har en litt større hund vi da..en siberian husky.. han er 16 mnd gammel..:)

 

jah oki men da gjør du det:)

 

har dere forresten fått vite kjønn eller vil dere kanskje ikke vite det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er vi sånn ca 4 stykker som kan..det er bra:)

hvis det er flere så er det bare å skrive seg på..alltid hyggelig med litt flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke på ettermiddagen denne torsdagen, er avslutning i barnehagen. Men jeg blir gjerne med neste gang! Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror heller ikke jeg kan denne torsdagen.. kanskje vi kunne tatt torsdag 18 juni isteden? dere kan gjerne møtes denne torsdag for de som kan.

men skal vi finne oss en annet sted å sitte siden cafe M stenger så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg gjerne med også:) Jeg var på Esmeralda og spiste clubsandwich i forrige uke, den kan anbefales:) Ellers er det jo muligheter langs hele brygga, eller Baku eller San Sebastian:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt opp et treff på BIM på esmeralda 17:00 på torsdag. Så da er de bare å melde seg på for dei som kan:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager du såg at du hadde spurt meg tidligere, litt sein i avtrekkeren. ja vi hadde en UL i uke 12 for å sjekke fosteret. Min sanboer har jobba i militære, og det var en liten risiko for å få misfostra barn. Men barnet var friskt og vi fikk vite kjønnet. :-) men for å være ærlig så går jeg på mage følelsen og da blir det gutt. Mange som jeg kjenner har fått de motsatte av det som var sagt på ultralyd, så jeg stoler ikke helt på de.

 

Har du fått vite kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bra vet du..

så dere fikk vite så tidlig at dere får en gutt da eller? så bra at alt var bra med babyen da:D

vi fikk vite i uke 16 at vi skal ha en gutt:) hadde egentlig en følelse at det skulle bli en jente.. men er kjempe fornøyd at det blir en gutt:) var på ultralyd igjen i uke 25 for å få noen fine 3D bilder og får å bekrefta igjen om at det var en gutt vi skulle få..hehe..det er forrsatt en gutt imagen:)

åssen har svangerskapet gått så langt da? mye plager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapet har gått veldig bra til no. De eneste jeg har merket er at jeg blir veldig fort trøtt, og det er lit slitsomt. ellers har eg vert fin. Du da?

 

Hvor langt er du på vei da? Skal på ultralyd om to veker, gleder meg sinnsykt til å sjå han igjen:-) Jeg er i uke 18 i mårra.

 

Vi fikk beskjed om gutt,men skal spørr om to uker og. Får vi samme beskjed da, blir de gutt:-) Gleder meg sinnsykt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...