prekæs Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Dumt spørsmål, muligens, men likevel. Ikke har jeg solet meg, ikke fryst, ikke smurt dem med noe annet en den vanlige jeg bruker om kvelden, ikke vært noen andre steder, mao. Alt er som vanlig, men hvorfor våkner man da og er sår på leppene? (ikke vært syk heller..og ikke vært over det vanlige skravlesjuk) Akutthjelp trengs. Eight hour krem bruker jeg hver kveld og har gjort det i 15 år. (minst)
Turid Laila Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Lite vann gjør leppene tørre. Det merker jeg veldig godt om jeg har drukket lite en dag.
prekæs Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2009 Mener du det? Da kan det være det som er saken. Jeg sykler mye for tiden og har sånn ellers vært i temmelig mye aktivitet. Drikker ikke noe særlig mer enn jeg pleier, og når du sier det, vet jeg at jeg burde drukket mer. Hm. Det har jeg ikke tenkt på, faktisk. Jeg kjører på med vann og ser om det hjelper. Takk skal du ha:)
tante grusom master of law Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Leppene har ingen egen talgproduksjon som den øvrige huden har. Derfor blir man ofte tørr der. Spesielt om det er tørr luft i rommet man sover i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå