Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endeli vet jeg nå lill mer!! Har vært litt redd om jeg ikke har reagert sånn jeg skulle på spray og sprøyter. Har ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt. (veldig heldig med den da!!) Men når det er 1. gangen er det masse rart som svirrer i hode;)

I dag fikk jeg endelig svaret. Var på ultralyd i dag å der kunne de se masse fine egg:) Så no er jeg veldig lettet.

Så nå blir det egguttak på Hausken på tirsdag, og innsett torsdag eller fredag. Virkelig spennede dette her altså.. litt for spennende:)

Er det noen i samme ruta her eller. som skal i ilden neste uke??

Lykke til allesammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert med så mange egg! Vet du hvor mange du hadde? Jeg skal ha uttak mandag 18/5 og innsett onsdag 20/5! Blir spennende å følge med deg fremover nå!

Skrevet

hehe satt å skulle prøve å telle hvor mange... men han styrte sånn me de papirene..hehe. men 2 var allerede for store. Så kjekkt noen andre e i samme ruta da.. blir spenende dager fremover det her. Vi får følge hverandre på ferden videre:)

Skrevet

Hei hei, så heldig du er :))

Vi skal på UL i morgen, første gang for oss også, har heller ikke hatt noen bivirkninger, litt murring nå i dag.... håper på uttak snart :D Lykke til da!!

Skrevet

spennende dag i morra da!!! Du må holde oss oppdatert da!!! Kjempe masse lykke til!!

Skrevet

Jeg var på uttak og innsetting rett etter påske hos Hausken.

Jeg er i dag 5+3.

Vil ønske deg masse lykke til!

Skrevet

å så kjekkt da!! Gratulerer så masse!! Ja får håpe det går. Har du hatt mange forsøk du eller?

lykke til fremover med spiren!!

Skrevet

Hei ragna 79:o)

Jeg skal på uttak på onsdag, og innsetting fredag, så da ligger vi nokså likt i løypa:o)

Var på ul fredag, og da var det ca 8 egg som hadde potensiale, så jeg er spent på hva onsdagen bringer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...