Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag på 17 mai da?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare grilling eller er det noen som har noen andre forslag (som ungene og vil spise)... Jeg kommer ikke på noenting akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal grille. :)

Pleier å grille sammen med venner og familie eller gå på restaurant på 17 mai vi. :)

Skrevet

Rømmegrøt tidligere på dagen og Asado med venner på kvelden:)

Skrevet

Vi pleier å ha lapskaus

Skrevet

Vi skal ha spekemat, potetsalat, eggerøre og annet godt tilbehør.... :-)

Skrevet

Rømmegrøt og spekemat er et must på 17.mai!

Skrevet

Vi er gudsjelov bedt bort på middag, tror det blir skinkestek hos svigers:-)

Skrevet

Vi er bedt bort på middag, og der er det koldtbord .)

Skrevet

Enig!

Rømmegrøt er tingen på 17.mai.

Jeg har kokt ferdig grøten nå i kveld, den skal bare stå i kjøleskapet til søndagen. Godt med alt som er gjort.

Skrevet

vi bruker å ha koldtbord eller å grille:)

Skrevet

moren min stemte for taco, mens jeg og pappa stemte for rømmegrøt og spekeskinke. så da ble vetoretten til mor brukt, så taco var planen. helt til hun tryna på bade og slo ut en tann. så nå må vi ha noe som er mykt... hehe.. så da blir det sjell, med hvit saus, grønnsaker, reker og fiskepudding. tror alle er relativt fornøyde med det.

Skrevet

Vi skal vere på skulen/i idrettshallen på dagtid, og ungane et nok pølser der, og gubben et rømmegraut eller lapskaus. Dermed er egentlig middagen unnagjort når vi kjem heim.

Har ein plan om å gjere klar brødbakemaskina til å lage rundstykkedeig, så eg kan trille dei ut når vi kjem heim, og heller ha god kveldsmat med litt spekemat, eggerøre og anna godt pålegg saman før ungane legg seg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...