Gå til innhold

mannen min er HERLIG:)

Blafrende Hengejur♥♂08♂13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker ham over alt på jord, og vi har verdens nydligste gutt sammen. Jeg håper vi lever livet ut sammen, og får flere barn og etterhvert mange barnebarn:) Vi skal trille rulator sammen som pensjonister, sitte på verandaen sammen om sommeren og klage over ungdommen sammen, dra på sydenturer for "helsas del" og le rått av alle barna og barnebarna som sier "ja kjære dere, det er så godt for dere å være i varmen i noen uker" mens vi egentlig bare vil ligge å daffe med hver vår pils på en strand langt fra lt og alle;)

Jeg gleder meg til alle gleder vi kommer til å dele, over barnet vårt, og våre fremtidige barn, over de koselige stundene vi har sammen når vi bare sitter å ser på TV sammen og koser på armene til hverandre. Jeg kvinner meg selv opp til de tunge stundene, og vet med hånden på hjertet at vi skal klare oss gjennom alt.

For en ting er sikkert, jeg gir ikke slipp på denne mannen før jeg ligger i grava. Jeg skal sloss med nebb og klør for å beholde dette forholdet. Og det gjør jeg med glede:) Og det beste med det hele, han elsker meg like mye som jeg elsker ham, og han er like ihugga på at vi skal leve sammen til vi dør:) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...