Gå til innhold

Dere som er små av vekst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommenterer dere dette selv mye? Har mange venninner, flere som er litt lave og spinkle, men 2 av dem har en noe irriterende uvane å hele tiden kommentere det selv. Med en gang et tema kommer inn på noe som kan realteres til høyde eller kroppsbygning, om det nå er klær, svangerskap, fødsel, kjøkkenbenker eller hva, så kommer det somregel en kommentar i retning "...men så er jo jeg så lita og nett da", "...er ikke så lett for meg som er så lita og sped" , "...ja, lille meg..."osv i den duren. Verste er egntlig at hun ene faktisk ikke er noe spesielt liten. Vil tro hun er rundt 162-163 cm.

Dere som er relativt lave og spede av vekst, kommenterer dere ofte deres egen vekst? I så fall hvorfor? Bare lurer litt. Tenker dere evt over at det kan bli litt i meste laget noen ganger?

Selv er jeg helt normalt høy og normalt slank, så er ikke noe problem for min del at verken de er lavere enn meg, eller andre høyere enn meg, bare får litt nok av alle "å så liten jeg er" kommentarene til tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 159 og veier 50 kg. Går og snakker om det hele tiden jeg altså;)

minst en gang i timen....

Skrevet

Jeg er liten (157 cm) og spinkel (45 kg), og er kjempelei av at alle andre kommenterer det i tide og utide... jeg blir helt matt, men må jo bare jatte med.

Skrevet

hehe, jeg tuller ofte med at jeg har de korteste føttene, derfor passer jeg bra foran komfyren:p Og jeg kan fort komme med ting som "Ja dit rekker særlig jeg som ikke er 1,60 engang" og "Så lenge jeg rekker ned til bakken så gjør det vel ingenting om jeg er lav".

Jeg ler av min lave høyde fordi jeg er vant med å få kommentarer om det, men for funsies da ;) Har aldri blir ertet eller mobbet for det. Men de som har det er vel kanskje litt mer i forsvarsmodus ang høyden sin?? Kanskje det er derfor dine venninner er litt "på" ang størrelsen sin?

Skrevet

Nei, jeg gjør det ikke. Regner meg heller ikke for SÅ liten med mine 160 cm. Men andre(les menn ang arbeid) ser ut til å tro at jeg er så liten at det ikke kan være styrke i meg;)

Skrevet

Kommenterer ikke noe særlig om høyden eller vekten min nei...

Eneste jeg sa før var at det gikk fortere å hoppe over meg enn å gå rundt meg ;) dette var dok før jeg gikk ned 30 kg (er 157cm)

Skrevet

Jeg er ikke så spesielt liten med mine 162 cm, men når jeg er sammen med mine venninner på 174++ og deres menn på 180++ så blir jeg alltid den minste. I tillegg er min mann 199cm, så ja, det blir jo nevnt av og til, men ikke hver gang vi møtes liksom.

Men min manns høyde blir ofte nevnt, og ALLTID når han treffer nye folk. Han hater høyden sin, og det hjelper IKKE på at alle kommenterer den

Skrevet

Jeg opplevere oftere at andre folk kommenterer hvor lita jeg er. Er ikke sped, men lav. Normal kroppsbygning. (159 høy og 55 kg)

Så hvis noen spøker om høyden min, så spøker jeg tilbake.

Og selvsagt klager jeg litt når jeg skal kjøpe bukser, for INGEN bukser passer i benlengde, men alle klager jo litt klesstørrelser uansett hvordan kroppsbygning de har.

Ellers sier snakker jeg svært lite om høyden min.. tenker egentlig ikke over det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...