Gå til innhold

Da er jeg tilbake her gitt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag..=) jippi.. Skal til gyn på mandag for å finne ut hvor langt på vei jeg er.. Fikk ei jente i september så her blir det visst to tette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir to tette på meg også. Jeg testet også positivt i dag og fødte en gutt 1. okober! :-) Hvordan kommer du deg til gyn allerede på mandag? Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne ut hvor langt på vei jeg er...

Skrevet

Såpass ja.. blir jevngamle på oss da hehe.. Jeg skal til gyn på volvat. Der er det som regel kort ventetid hos gyn. Var der jeg gikk til kontroll med første.

Skrevet

Ok. Får vel ta veien om fastlegen, jeg. :-) Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer til deg også, å lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...