MammaMia=) Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Testet positivt i dag..=) jippi.. Skal til gyn på mandag for å finne ut hvor langt på vei jeg er.. Fikk ei jente i september så her blir det visst to tette...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Det blir to tette på meg også. Jeg testet også positivt i dag og fødte en gutt 1. okober! :-) Hvordan kommer du deg til gyn allerede på mandag? Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne ut hvor langt på vei jeg er...
MammaMia=) Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2009 Såpass ja.. blir jevngamle på oss da hehe.. Jeg skal til gyn på volvat. Der er det som regel kort ventetid hos gyn. Var der jeg gikk til kontroll med første.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Ok. Får vel ta veien om fastlegen, jeg. :-) Gratulerer!
MammaMia=) Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2009 Gratulerer til deg også, å lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå