Gå til innhold

Sterk positiv EL-test, 9-10dager etter EL!! godt tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. eg skal på fest i morgen.. men så har eg hatt så sinnsykt ømme brystvorter de siste dagene, så eg tenkte å ta en test i morgen tidlig, sånn i tilfelle..

men så kom eg på at eg hadde noen EL tester liggende, og klarte ikkje dy meg:P

den ble jammen meg sterk positiv!

noen som har opplevd det, UTEN å ha vert gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EL-testene skal jo kunne spore Hcg også da....;=) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Nei jeg har desverre ikke greie på dette men kunne du hjulpet meg litt? Har testet med EL test for første gang i dag og skjønner ikke en dritt :( Huff.... Den visste to streker en svak og en sterk. Du ser kanskje tråden min.... "/

Håper noen som kan dette kan svare deg....

Klem

Skrevet

hei. det kan eg svare på angelmama:)

For at testen skal være positiv, må teststreken være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken..

Eg har to streker gjennom hele mnd, dette fordi vi har litt LH i kroppen hele tiden, men denne stiger ved EL =) håper det var et greit nok svar og du ble klokere:P

ps. det eg har merket når eg nermer meg EL, er at test streken sakte, men sikkert blir sterkere og sterkere, og til slutt er lik som kontrollstreken:)

Skrevet

Det kan være et godt tegn ja!:) Masse lykke til med testing i morgen, håper du er gravid!! Høres ut som du er det;)

Skrevet

Tusen takk!

ser eg har glemt å forandre på nicket en stund:P er i 13.pp-

begynner å bli litt utolmodig nå ja..

Skrevet

Jeg tror du er gravid! Jeg fikk pos el test den dagen jeg fikk pos grav test. Vet også om flere andre som har fått dette. Så om du er helt sikker på det ikke er el du har så sier jeg GRATULERER!!!!

Skrevet

EL hadde eg for ca 10dager siden. knall positive tester, el-smerter og el-slim. kan ikke ta feil der.. hehehe..

Men er redd det er falskt positivt.. uff, nå blir det jo enda lengre å vente til IKM! graviditetstester slår vell ut senere enn el-tester?

Skrevet

Dæven! Da er du garantert gravid :) Sier grattis jeg. Ikke hørt om noen her som har hatt pos el-test uten at de har vært gravide:)

Er i 13 pp selv, så vet hvordan det er. Nå er det vår tur altså!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...