☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 då tør jeg og melde meg inn i 1 tri igjenn. jeg mistet forje mnde. då var jeg 5 + 5 nå er jeg 5 + 3 men har ingen murringer eller noe. så nå tør jeg komme inn her, og begynner og tørre og glede meg litt over svangerskapet krysser fingre og tær for t spiren klamrer seg fast..
Lotta2010x2012 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hei, og gratulerer så mye! Håper den sitter tiden ut denne gangen=) Og så lurte jeg på om du kunne beskrive hvordan du mistet sist? Har hatt litt blødninger og mens verk i korsryggen, så er jo litt bekymret. Er 4+5 i dag. Hvor mye blødde du, og hvor hadde du vondt bla. Veldig glad for svar=)
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2009 først må jeg bare si HUFF. kan hende det bare er mensen;) men det startet med såvidt rosa utflod om kvelden 8 april. hadde masse mensen smerter. gikk og lå meg. da jeg sto opp dagen etterpå murret det masse hver gang jeg reiste meg og blødde nesten like masse som mensen. senere på dagen ble d myyye mer og det var kolagert (klumper). gikk til legevakten og de sendte meg videre til haukeland for ul (siden d var påske og ingen andre gyn var åpen) der viste det seg at fosteret alt var ute
Lotta2010x2012 Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 ok, jeg tok blodprøve i da og får svar på mandag om hormon nivået ligger det det skal eller ikke. Har ikke hatt så mye blod, men begynte i går sånn i ettermiddag. Fikk litt blod på papiret, og etter det så har det kommet litt i ny og ned. Får som regel litt når jeg reiser meg opp hvis jeg har sittet lenge, men fyller ikke et bind i løpet av dagen(hvis man legger sammen det jeg har blødd, skifter selvfølgelig flere ganger). Ikke hatt noe klumper. Hvor store er de klumpene du snakker om? Og hadde du mer mens smerter enn vanlig? Takk for svar! Og håper virkelig spiren sitter der helt til termin for deg, og meg=)
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2009 det høres ut som om du kan slappe av. kansje du har mistet en tvilling. det skal visst være ganske vanlig. og at den andre babyen har det fint. alt fra helt små til en tier (peng) ja eg hadde myyye mer menssmerter enn vanlig. men ikke bare ta en blodprøvefor om du mister en tvilling kan hcg nivået ditt synke og så stige igjenn.. Kunne ikke tatt en ul da? jeg ville ikke bekymret meg før blodmengden nærmet seg mensen (kansje tom kraftigere)
Lotta2010x2012 Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 oki, det var jo litt godt og høre=) Har jo snakket med både lege og jordmor, men veldig godt å håre det fra noen som har opplevd det selv synes jeg. Har bare vanlig mens smerter og ikke så mye blod som jeg har når jeg har mens. Skal ta en blod prøve til mandag også, så ser på dem først. Men hvis dem tror jeg har abortert vil jeg ta ul uansett for å se om alt har kommet ut. Så venter på prøvene først. Så får jeg bare krysse fingrene(eller bena) alt ettersom, hehe:)
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2009 kryss ALT du.. krysser for deg. du må gi en tilbakemelding om hvordan det går. håper det går fint. og at spiren klamrer seg fast
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Hei:) Gratulerer så mye H E L!!! :) Så bra at det klaffet så fort for dere igjen! Masse lykke til med svangerskapet! Lykke til til deg og Lotta. Håper prøvene dine er fine på mandag! Tror det er valdig vanlig å blø litt i begynnelsen. Synes veldig mange tråder her inne handler om det, og de fleste gangene går det jo heldigvis bra! klem fra meg:)
Lotta2010x2012 Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 Mange takk! Jeg tar alle go`-ord til meg;) Hadde vært veldig moro hvis det gikk bra, så det blir spennende å få svar på prøvene på mandag=)
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2009 tusen takk ja det er visst veldig vanlig. så før blødningene blir større er ikke jeg så bekymret for spiren til lotta den henger nok sikkert fast inni der og har d kjempe bra skal du se.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå