LilleTrille med en tulle Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Man burde vel ha ammebh med på sykehuset ved fødsel? Jeg aner jo ikke hvilken str jeg kommer til å bruke når melken kommer eller? Hvordan kan man "beregne" det? Eller kjøper jeg bare den str som passer nå, og venter med flere til etter fødsel?
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hei. Tror de anbefaler at man går opp en str i cup'en iallefall. Men prøv BH'en før du kjøper den er litt råd, etter å ha prøvd sikkert en million forskjellige. De ser fine ut på stativet men absolutt ikke på. Hehe. Jeg har i dag endelig funnet en jeg liker: Swenmark (eller noe sånn) fra Lindex. Litt dyr, men tror den er verd investringen. Kjøpte en, så får heler kjøpe flere når man kommer hjem fra sykehuset. MEN jeg kjøpte også en sports amme BH for kommer nok til og lekke litt om natta'n samt en ammesinglett som jeg kommer til og bruke de første dagene regner jeg med, for da er alt ømt, sårt og sprengt. Hehe
LilleTrille med en tulle Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 Ok. Får bare prøve meg frem med 1-2 bher da, så håpe på det beste. =) Pleier også å være fornøyd med Lindex undertøy, kanskje satse på det? Hvor mange amme-bh trenger man forresten? Holder det med feks 3 eller burde man ha typ 6? Kan man ikke heller investere i flere ammeinnlegg og ikke så mange bher? Helt grønn på dette=)
erteposen + 4 Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Jeg bruker bare en som holder ammeinnleggene på plass uten spiler, mer som en topp. Det er helt umulig å finne rett str. før og rett etter fødsel fordi de er så store og endrar form. Rett etter fødsel er de enorme, og da blir bh. for stor. Et alternativ er å ikke legge så mye penger i en bh. og heller kjøpe en skikkelig når puppene normaliserer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå