Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 http://www.adressa.no/kultur/musikk/article1325285.ece Hva synes dere om denne versonen da? Personlig så likte jeg den ikke.
Kjøttpølsa Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Burde kanskje klare å synge før en tar et slikt stunt og legger på youtube
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Første tanken som slo meg og ja.....hørt om den dama før i forbindelse med hva hun jobber med, fikk vite at hun sang, men trodde det var bedre enn dette ja:-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå