Bigga, Matta og lille banan Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Har hatt diare og oppkast i et døgn nå. Ingen andre jeg kjenner/vet om har omgangsyke. Så har jeg vært så dum å lese på nett da...... og det står at det kan være symptom på svangerskaps forgiftning....... noen som vet?
♣ Christiane ♣ Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Svangerskapsforgiftning inntreffer sjelden før uke 28, men skjer jo innimellom. Starter som regel med høyt blodtrykk og mye væske i kroppen på svært kort tid. I tillegg er smerter opp mot ribbeinsbuen noe som ofte følger med. Hvis du bare har diare/oppkast og er forholdsvis tidlig i svangerskapet, så har du nok bare vært uheldig og fått et virus eller noe, men varer det over flere dager bør det jo uansett sjekkes. Væsketap over lang tid er jo heller ikke særlig bra.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Det trenger ikke være uvanlig å ha løsmage å være kvalm når man er gravid;) Hvis det går over lang tid, kan man kanskje bekymre seg, men tror ikke du trenger å bekymre deg nå
Mamma_til_isabella Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Om du har svangerskapsforgiftning har du som regel flere symptomer også:)Så tror du kan slå deg helt til ro med at det sikkert er noe som går...eller kanskje noe du har spist som magen din ikke tålte
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2009 Takk for svar, man burde jo lære at man ikke skal lese så mye på nettet altså. Kan jo bli rent paranoid. Er i den 28 uke nå, og kunne tenkt meg å holde på maten liksom. Heldigvis sluttet å kaste opp, men har diare de lux ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå