girl 78 Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg holder snart ikke ut lengre, har så lyst å teste, men jeg har ikke IKM før på tirsdag(19) Har bestemt meg for å ikke teste før etter IKM. Blir bare så skuffa!!! Noen andre som tester? Ønsker alle lykke til og en riktig god 17 mai:-)
*LillaMeg* Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Jeg tar en sjanse, og tror jeg har ikm neste uke.. De forrige gangene jeg har skrevet meg på en ikm tråd har jeg ikke fått den, men har heller ikke vært gravid.. :s Denne gangen har jeg faktisk telling på tid jeg hadde el og div.. Så nå bør jeg ha IKM.. Tror det er neste søndag, så er en stund og vente.. :s men tror jeg skal teste til onsdag eller torsdag, bare for og se.. er lenge til da.. *utålmodig*
iris76 Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Jeg tar ingen sjanse! Gidder ikke å ofre dyre tester på noe jeg allerede vet svaret på. Venter til IKM (21mai) og ser....Jeg har alltid ekstremt punktlig TR på døren. Dukker hun ikke opp den dagen er det håp......' Har kastet altfor mange tester med negativt budskap. Ayt det skal være så sinnykt vanskelig dette da.....: er i bad humør, nok ett tegn på at TR kommer smygene!!! Lykke til dere da jenter. Måtte det gå noen av oss godt, og bringe frem deilig januarbabyer;-)
*LillaMeg* Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Tr er tante rød\mensen.. IKM står vel for Ikke Kommende Mens..
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Tredobbelt sukk fra meg; bestilte graviditetstester på billigetester.no på torsdag som jeg trodde jeg først skulle få mandag, men de kom idag!! Det er jo helt grusomt å ha noen tester liggende da!! Er vel ikke noe poeng i å teste nå, for tidlig vel? Ikm er på torsdag/fredag. Kommer til å ha såå lyst til å teste i morra tidlig... Huff, hva man skal bli frustrert over Men kjappe på levering da, tommelen opp
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 heheh jeg har liggende.. men jeg vil liksom ikke teste helt heller... men jeg vil oxo... jeg vet ikke helt hvor lang syklus jeg har men enten er det torsdag eller søndag tr skal komme... men lurte på om jeg skulle prøve teste i mårra siden det er 17 mai hihihi. selv om jeg ikke har noe troa på at jeg er gravid i denne pp'en...
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Huff i dag klarte jeg rett og slett ikke motstå fristelsen lengere til å kjøpe inn en graviditetstest. Det blir den første siden vi har startet pp'ene. Har også veldig løst til å teste i morgen tidlig. Har IKM på tirsdag eller onsdag, så hvis spiren sitter kan det jo være en mulighet...... Men tørr liksom ikke helt tro på at vi har truffet blink denne pp, men håper håper.... Denne pp'n har jeg også kost masse med babiser og noen sier at det kan hjelpe på litt....Lov å håpe=) Ha en fantastisk dag i morgen jenter. Go 17.mai=)
Stolt mamma og englemamma Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Eg har IKM på tirsdag eller onsdag.. tok en test i dag tidlig, da eg skulle drikke i kveld. den ble POSITIV! måtte ta en til litt ut på dagen som også ble positiv! jipiiiiiiiiii.. tester igjen på Tirsdag! GOD 17.MAI!
Carina har to små gull Skrevet 17. mai 2009 #10 Skrevet 17. mai 2009 Åhhhh... Gratulerer så masse ))) Kos deg masse i svangerskapet. PÅ meg presser det veldig på der nede, er ubehageldig å ha på seg bukse da det presser sånn på. Håper på poitiv test iløpet av uka.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 17. mai 2009 #11 Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer så mye Mb20 Kos deg idag da, blir vel ekstra fin dag for deg tenker jeg Carina_81, jeg syns også det er ubehagelig med noe som strammer på magen.. må løfte opp buksa og slakke opp beltet Klarte å la være å teste idag tidlig, hadde gjemt testene langt unna badet og satt på do og holdt igjen litt før jeg slapp det løs. Angra et par sekunder etterpå Men nå gleder jeg meg bare ekstra mye til i morra tidlig ) Knallvær!
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 17. mai 2009 #12 Skrevet 17. mai 2009 Gratulere såååååååå masse og lykke til i svangerskapet. Selv har jeg ikm på tirsdag eller onsdag, men trur det er onsdag. I dag klarte jeg ikke holde meg lengere. Testet i morres og den ble negativ. Men da jeg var å så på den ett par timer senere var det en svak strek der. Så jeg lurer på om jeg kanskje er gravid da???????? Skal teste på tirsdag igjen. Har vært kvalm i hele går og i dag som kommer og går. Sover dårlig om nettene og er ømme i brystene i perioder. Håper dette er positive tegn..... Fortsatt god 17.mai og gratulere med dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå