Gå til innhold

jeg lurer på...

MammatilMarcusoglillespiren<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gjøre for å fremskynde fødsel så man kanskje kan føde rundt termin dato..asså..hva kan man gjøre selv? Noen med erfaringer her? Er 36 uker og jeg kunne tenkt meg å føde om to tre uker...jeg er såå lei at jeg vil bare ha han ut nå...sikkert mange som er i samme båt som meg men..jeg sliter så voldsomt med halsbrann og ingenting hjelper og har såå mye vann i kroppen og er trøt konstan og sover 15-18 timer i døgnet..jeg orker ikke mer..jeg svetter også som en gris...er varmt hele tida og d er bare ekkelt....nej nå vil jeg bar bli normal igjen..fælt som jeg syter og klager her også:P men regner emd d er mange som er like sliten som jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så mye du kan gjøre. Det er mye bedre å føde om kroppen er klar for det. Det tror jeg de fleste som har blitt igangsatt og føde uten kan skrive under på.

Det er to "metoder" jeg har tro på, og det er modningsakkupunktur hos en annerkjent akupunktør. Det må du starte nå med. Ellers er sex morgen og kveld mot slutten effektivt, så min lege, pga. innholdet i spermen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...