MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Hva kan man gjøre for å fremskynde fødsel så man kanskje kan føde rundt termin dato..asså..hva kan man gjøre selv? Noen med erfaringer her? Er 36 uker og jeg kunne tenkt meg å føde om to tre uker...jeg er såå lei at jeg vil bare ha han ut nå...sikkert mange som er i samme båt som meg men..jeg sliter så voldsomt med halsbrann og ingenting hjelper og har såå mye vann i kroppen og er trøt konstan og sover 15-18 timer i døgnet..jeg orker ikke mer..jeg svetter også som en gris...er varmt hele tida og d er bare ekkelt....nej nå vil jeg bar bli normal igjen..fælt som jeg syter og klager her også men regner emd d er mange som er like sliten som jeg.
erteposen + 4 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Tror ikke det er så mye du kan gjøre. Det er mye bedre å føde om kroppen er klar for det. Det tror jeg de fleste som har blitt igangsatt og føde uten kan skrive under på. Det er to "metoder" jeg har tro på, og det er modningsakkupunktur hos en annerkjent akupunktør. Det må du starte nå med. Ellers er sex morgen og kveld mot slutten effektivt, så min lege, pga. innholdet i spermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå