♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Sønnen min på 7 mnd har fårr et kratfig utslett hovedsaklig i nakken og bak ørene,men også litt under armene. Det er garantert ikke varmeutslett,ikke er det fuglelopper osv.. Det er rød hud med lysere flekk på,som er litt hoven. Har vært hos helsesøster,som sier hun ikke vet hva det er.. Har dere vært borti at når du bytter til en ny grøt,innen samme merket (fra f.eks 6 mnd grøt til 8 mnd grøt) at det kan komme sånne utslett da?? Kom til å tenke på at han fikk ny grøttype noen timer før utslettet dukket opp.. Bør jeg droppe den grøten for evig,eller prøve igjen imorgen? De andre to barna mine har tålt alt,så dette var liksom litt nytt.... Utslettet ble mer og mer synlig i 12-tiden,og er ikke blitt borte .
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Var hos legen idag,og han mente sønnen min hadde elveblest.. Uvisst hva det kom av. Trengte ikke behandles,siden han ikke klør eller "lider" av det.. Skulle komme tilbake viss det ikke hadde gått over etter en uke.. Jeg tror jo det kommer av maten,men det ville ikke legen høre snakk om.. Utsletta blusser jo opp igjen så snart han får i seg mat.. Merkelig dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå