Gå til innhold

Noen som gidder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å gi noen tips om fine / bra familiehoteller i danmark:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

Hvor i Danmark skal dere?

Skrevet

Vi skal i Legolang og Løveparken.

Men avstander i Danmark er vel ikke så avskrekkende, så ser i grunn rundt på det meste.

Er jo greit med tips hvis noen har vært på et hotell med barn hvor de likte seg veldig godt både barn og voksne.

Billund har jeg hørt er kjedelig plass å være. Det er ikke så mye rundt der, annet en Legoland??

Skrevet

Jeg har vært ekstremt mye i Danmark :-) :-)

Elsker landet :-)

men jeg har aldri bodd på hotel...

Vurderer dere feriehus? Ferieleiligheter?

Da vi bodde på en campingplass i Billund så var vi i Legoland og Løveparken, badet, gikk tur, reiste til byer rundt, reiste til Tyskland en dag å shoppet. Besøkte også venner i Billund...

Skrevet

Hmm er kanskje ikke så ille å bo i billlund da.

Vil gjerne bo på hotell, jeg vil også gjerne ha litt ferie også :-)

Ferdig frokost, middag, oppreid seng mmm herlig :-)

Har ikke vært i Danmark på ferie siden jeg var liten 7- 8 år kanskje, og nå er jeg 35 så det leeeenge siden :-)

Skrevet

Jeg skjønner deg kjempe godt!

Hvis man har råd til det så hadde jeg ikke stusset :-)

hehe.. Begynner å bli noen år siden du var der sist då ja

Dette er også i Billund: (Hvis du bor i Legoland Hotel, får du som regel inngangsbillett også til :

Billund Bad og Wellness har bl.a. en 64 m lang vannsklie, 25 m svømmebasseng på 27,5° og barnebasseng på 30,5° samt wellnesscenter.

Billund Bad: www.billund-svoemmebad.dk

Skrevet

Takk for tips:-)

Dette skal jeg sjekke ut:-)

Skrevet

Er MYE i Danmark, både i jobbsammenheng og privat. Minst 7-8 ganger/år.

Kan anbefale denne linken for søk:

http://www.hotels-in-denmark.dk/hoteller-billund.asp

I Billund kan jeg anbefale Billund Kro og ikke minst det helt nye Zleep Hotel (meget barnevennlig, minst 80 % familieværelser).

Mitt favoritthotell sammen med mindreårige er likevel Rold Storkro litt nord for Hobro (ca 1 km fra motorveien). Bedre hotell finner du ikke når du er sammen med mindreårige (vel, kanskje ikke aller best for barn under 3-4 år). Restauranten klarer det kunststykke å være en "fin" (men ikke alvorlig dyr) restaurant som er MEGET barnevennlig.

Link: http://www.rold.dk/ Husk et besøk i kalkgruvene dersom Rold besøkes - og husk en tur i gjennom "øyetreet"....

Har barna snev av historieinteresse (minst 6 år) bør Lindholm Høje like nord for Aalborg besøkes. Her er man ikke PÅ museum, men I vikingtiden......

Isbryteren Bjørnen (tror jeg den heter) som ligger fortøyd i Aalborg havn bør også besøkes. Spennende, spennende for barn....

Skrevet

Legoland Village er VIRKELIG stedet for en familie på Legoland-besøk. Helt nytt, åpnet til påske. STORE rom, minst 25 m2. Alle rom er familierom med dobbeltseng + 2 "skipskøyer". Legobord på rommet - stor stas. MAKS 10 min å gå til Legoland. Ganske billig - vi betalte drøye 4000 kr for 2 døgn m/frokost og middag (gjett hvem som likte soft-ice baren!!), 2-dagers Legoland-billetter og kveldsbillett til badehallen i nærheten for 4 pers. Anbefales!!!!

Link til hotellet: http://www.legoland-village.dk/default.asp?PageNumber=14859

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...