Gå til innhold

Mistet mensen, ikke gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med eller kjennskap til å miste mensen, bare få negative tester og vektnedgang/oppgang er ikke grunnen.. er ikke syk, men noe bekymret nå..

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at folk som har fått sjokk har mistet mensen

Sjokk som noen som står deg nær har dødd f.eks...

Skrevet

Ja, gjett om jeg har... Først nå etter kanskje en 4 - 5 år så TROR jeg det begynner å stabilisere seg. Alt begynte etter at jeg sluttet på zeracette som jeg gikk på etter min første graviditet. Det klusset til ALT. Mensen forble borte et år, kom plutselig i store mengder, kom helt uventet osv. Opp og ned i vekt, masse hormonproblemer, ustabilt humør, måtte prøve i over 2 år for å blir gravid igjen. Har vært til masse utredninger for hormonproblemer, pco, pcos osv. osv. osv.

Nå har jeg to barn, mensen har vært regelmessig 3 ganger nå, vekta har jeg klart å stabilisere greit, men slter fortsatt med uren hud og diverse.

Skrevet

Til 15.07:

har selv gått på cerazette,men bare i 1 mnd da....

Og mensen er ikke kommet....

hadde alle samme plagene som deg og har det forsåvidt enda. Og alt dette etter bare 1 mnd!!!

Men hvor lenge gikk du på de???

Skrevet

15.07 her.

Jeg gikk vell på de i litt over et år. Men for å ha sagt det, så hadde jeg ikke de plagene da jeg gikk på de. Bortsett fra at mensen uteble. Det var da vi skulle prøve å få nr. 2 at helvete (rett og slett) startet. Jeg har også gått på flere forskjellige typer p-piller tidligere og har ikke hatt NOEN probemer med de. Nå velger jeg å ikke ta noen piller idet hele tatt. Rett og slett fordig jeg trenger å se at alt stabilisere seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...