Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Hjelp! Hva er dette? jeg har rett og slett et HULL rett bak analåpningen. Kan stikke fingen litt inn... Noen som har hørt om dette? hjelp assa.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 En fistel!!Du må til legen umiddelbart og få de til å se på det!! Dette må operers igjen,vis ikke kan du ende opp med at du får 2 hull avføringen kommer utav..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Kan være en tvilling... som jo på sett og vis danner fistler.. Få det sjekket me en gang. Kan bli plaget med det ellers...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Kanskje du rett og slett bare har to rævhøl? Jeg kjenner en som ble født med en ekstra tå....
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Hmm...merkelig at hun ikke har merket det før da... Du med en halv hjerne...!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Kanskje du har et mildt ryggmargsbrokk? I den mildeste graden er det visst bare en liten grop i nærheten av analåpingen. Mange som ikke oppdager det en gang.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Hjelp. Bør jeg ringe legevakten altså?! HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 Nei, men bestill deg en time hos legen din:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 Jeg ble veldig engstelig nå kjente jeg. Er dette noe som haster veldig? skal jeg ringe legevakten å høre kanskje? Kan jo være det må opereres fort for å ikke risikere å lekke ut avføring der og sånn. Faen så ekkelt. Hvorfor skjer alltid sånne ting meg?! HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #11 Skrevet 15. mai 2009 Du kan jo ringe legevakten å høre ivertfal Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #12 Skrevet 15. mai 2009 Dette var jo et interessant tilfelle :-() Når fikk du dette hullet, da?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #13 Skrevet 15. mai 2009 Både samboeren min og sønnen min har en "grop" over analåpningen.. men trodde det var vanlig jeg. noe arvelig
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #14 Skrevet 15. mai 2009 Jeg la merke til det idag. Så på meg selv nedentil med et speil mens jeg lå ute i sola. (skulle sjekke et lite sår etter barberhøvelen i går) Og da ser jeg at jeg er veldig rød bak analåpningen, og at det faktisk ser ut som et lite hull der. Ble jo helt i fra meg. Prøvde å stikke en fing inn, og kan faktisk få den litt inn. Jeg håper dette kan fikses, og at jeg ikke får noe varige men av dette. *redd* HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #15 Skrevet 15. mai 2009 Syns det er pinlig å ringe legevakten, så jeg venter til mandag, og ringer fastlegen min da. forrige helg merket jeg noe rart. Det var akkurat som om det kom litt luft ut av meg der nede (promp) uten at jeg hadde kjent at det kom ut av rumpehullet. Nå skjønner jeg jo at det kom ut av dette hullet!! Faen så ekkelt. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #16 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har det samme som deg og jeg slapper helt av. Har du prøvd å holde en finger i hullet og så knipe? Jeg har funnet ut at mitt "hull", og jeg har et på begge sider av analåpningen, rett og slett er et mellomrom mellom bekkenmusklene. Grunnen til at det blir et innsøkk der er at huden er overstrukket og slappere etter fødselen og at den faller inn i "hullet" når man slapper av. Kanskje dette stemmer for deg også?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #17 Skrevet 15. mai 2009 Jeg skal teste! Men jeg tror egentlig det rett og slett er et hull inn til endetarmen fra huden. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #18 Skrevet 15. mai 2009 hahaha..... seriøst???? Utrolig mange rariteter ute å går her inne...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #20 Skrevet 15. mai 2009 Kan godt være en fistel og det kan man få etter en fødsel. Du bør sjekke den før den blir for ille, har du smerter? Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #21 Skrevet 15. mai 2009 Okei nå har jeg virkelig sjekka meg med speil og lommelykt. Haha... Prøvde å liksom stikke noe inn i hullet..gjorde vondt. Så prøvde jeg liksom å strekke huden og da så jeg at det var ikke noe hull!!! Det er liksom et hakk i analen helt nederst, et lite innsøkk på en måte. Når jeg strakk på hakket så var det hud over, altså ikke noe hull inn i huden eller endetarmen. Åh, ble letta nå!!!! Kanskje jeg tar turen til fastlegen for sikkerhets skyld... HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #22 Skrevet 15. mai 2009 Det var bare slik hos meg også!! Så bra. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #23 Skrevet 15. mai 2009 Den kommentaren over skulle til deg som også hadde "hull". Når det er sagt, så forklarer ikke det hvorfor jeg slapp litt luft uten å merke det forrige helg.Haha. Muligens er musklene slappe der bak uten at jeg vet det. *knipe knipe* HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #25 Skrevet 15. mai 2009 Dæven, har du sjekka om det er erogent der? Du burde få mannen din til å prøve å pule det nye hullet. Wow, da har du 4 hull å pule!!! Snakk om heldiggris ´a!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå