Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er 15 måneder, og har veldig trang forhud. Tissen blir som en ballong når han tisser. Det ser ikke ut som om han plages så veldig med det, men det ser ubehagelig ut for han at tissen blir 3 ganger så stor når han tisser. Er det noen som har erfaringer med dette, og vet hva som evt kan gjøres? Vet de kan operere i spesielle tilfeller, men det vil vi ikke gjøre før problemet evt blir veldig stort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg egentlig har noe erfaring, tror jeg at jeg hørte en kollega si at hadde de oppdaget det før hadde han opperert tidligere. En fordel å opperere når dem er små og før problemet blir stort.

Gutten hennes ble opperert når han var 10 år, og det gikk mye bedre enn venta. Hun tok seg fri en uke for å være sammen med han. Men det var selvfølgelig litt pinlig og flaut for gutten, så han grudde seg veldig...

Skrevet

Gutten min hadde også det når han var mindre og jeg snakket med både lege og helsesøster om dette. Mannen min hadde det når han var liten og er derfor blitt "omskåret" så vi tenkte kanskje det var arvelig. Både lege og helsesøster sa at de ikke gjorde noe med det før de blir større ca 6-7 år og at de plagdes med det. Mannen min sier at han hadde så vondt for å tisse at han gråt hver gang og regner med at hvis de har så vondt vil det vises... Nå er gutten min 4 år, han klager aldri men tissen "blåses" opp innimellom enda.

Skrevet

Vår gutt (nå 2,5 år) hadde og har dette.Blåses skikkelig opp.Hadde en urinveisinfeksjon også.Kom til undersøkelse på sykehus,der sa de at dette vanligvis går seg til når de starter med å "fikle" på seg selv.Har ikke ont under tissing,men jeg ser han bruker muskler for å tisse og det blåses enda opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...