Gå til innhold

Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil anbefale et fint familiehotell i danmark.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mere konkret eller hvor som helst i Danmark?? Hotell eller feriesenter?? Vi var på HO Feriesenter i Danmark, bodde i en egen flott hytte, og stoooorkoste oss 1 time til legoland, 5 min til nærmeste "by" stort vannland på stedet, lekeplass, bowling, ballrom osv..

Skrevet

Det er hotell jeg helst ser etter.

Er igrunn ikke så nøye på hvor. skal i Legoland og løveparken.

Men avstandene er ikke så store i Danmark.

Er liksom greit med litt tips i forhold til å bo på et hotell som er familie/ barnevennlig. er jo greit at det er noe rundt der for barn.

Lekeplass/ basseng ol.

Skrevet

Vi bodde på SAS- hotellet i Vejle i fjor sommer. Har en gutt som var 4 år da. Hotellet er helt greit. Det er svømmehall i bygget ved siden av hvor hotellgjestene fikk bade gratis. Var bra med badeleker etc for barn der. Vi tilbragte lite tid på hotellet, men tror det kan være litt kjedelig hvis dere har planlagt å være der endel. Vi var ute og farta fra morgen til kveld hver dag...

Skrevet

Har sett på det hotellet ja, virker greit det.

Skal vel ikke være så mye på hotellet nei.

Skal jo i Legoland en dag og Løveparken en dag så det er vel fra morgen til kveld tenker jeg.

Så blir det vel en eller to dager til vi ikke har noen spes. planer for. blir vel å shoppe litt og muligens finne en strand elller noe kanskje.

Så jeg tenker mer på om det er litt rundt sånn hvis vi er hjemme på hotellet tidlig på ettermiddagen liksom.

Men det blir vel mest farting rundt, så da er det vel ikke så viktig med noe rundt hotellet kanskje.

Er ikke ofte på hotellferie merker jeg hehe.

Tror liksom en får mye dødtid:-)

Skrevet

Løveparken og Legoland er knall :). Jeg anbefaler to dager i Legoland, det er så mye der at man ikke rekker over på en dag. Men- vi liker å ha god tid vi da...

I følge turistinformasjonen i vejle er det endel å gjøre i byen, men vi benyttet oss lite av det. Farta mye rundt. Var på en strand, som var ok, men ikke sånn "sydenstrand" som man kan finne i Danmark.

Gikk noen turer i byen og. Koselig handlegate der.

Vi drar nok til Danmark neste år igjen, men kommer til å bo i Aalborgområdet da tror jeg

God tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...