Sørlandsbaby09 Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Sorry jenter! Vet dette er feil forum, men ingen som svarer på kjøpeguiden.... Skal kjøpe nøstebarn lammeskinn, men er usikker på hvilken størrelse jeg bør kjøpe. Ser de har 3 ulike størrelser, men det er vel 80cm + og 90 cm+ som er mest aktuell. Vi har først og fremst tenkt å bruke det i vugge og vogn. Noen som har kjøpt som anbefaler det ene eller det andre??
Frk. Sol Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Vi har det på 80 cm til frøkna på 2 år, og det funker veldig bra. Nå skal det sies at babybagen i vogna vår ikke var sånn kjempestor (quinny) så det var perfekt. Er så vanvittig god kvalitet på det lammeskinnet i forhold til de andre vi har! Uansett... Jeg hadde nok kjøpt 80 cm en gang til. Bruker det kun i vogn, og ikke i seng, så ikke behov for mer her:)
Sørlandsbaby09 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2009 Bagen på vogna vår er ca 85 cm, så derfor jeg er så usikker! hehe. Men takk for tipset - regner med at 80 holder for oss også egentlig! Kan fort bli litt klabb og babb nedi der hvis det blir for stort. Spesielt mot vinteren når vi tar i bruk pose....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå