Gå til innhold

Akkurat én måned igjen - i dag :o)


Apples

Anbefalte innlegg

I dag har eldste-jenta bursdag, så all fokus har gått på dette de siste par dagene ...

MEN - plutselig (for et øyeblikk siden) gikk det opp for meg at - I DAG ER DET NØYAKTIG ÉN MÅNED til jente nr. 3 ser dagens lys :o)

KS er bestilt til den 15. juni - nå håper jeg bare at vesla venter så lenge ... det kjennes nemlig ut som hun har tenkt å komme oss alle i forkjøpet !

 

I likhet med mange av dere andre, plages jeg med vondter både her og der, sover dårlig, har halsbrann, ben som svikter og alt det andre som følger med !

* Jeg har vært ganske så nedstemt de siste ukene.

Jeg er ALENEMOR til 2 og synes det er trist å ikke strekke til for de to andre her jeg stabber rundt som en 90-åring ...

På søndag skal vi feire 17. mai, og da må jeg nok tyyyyyne ut mine siste krefter !

Neste uke er min siste arbeidsuke - så skal mor være hjemme og RUGE :o)

 

Nå er vi alle sååååå nærme - og noen av dere har visst tjuvstartet også ser jeg ...

 

Ønsker med dette ALLE i JUNI-gruppa 2009 LYKKE TIL med både fødsel, barn og familie :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det 1 mnd og 1 dag til termin;-) Gleder meg sånn!!! Førstemann her da. Du er jo virkelig utrolig flink da som jobber enda og har to barn:-) Virkelig masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...