Gå til innhold

Til dere som kan litt om den berømte slimproppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man forveksle slimproppen med utflod? Utfloden skal vel ikke være "slimaktig". Har født før og da kom det en del slikt slim før det kom med litt blodspor. Dette skjedde da 1-2 uker før termin/fødsel tror jeg. Noen som har opplevd slimproppen uten blodspor før den kom med blod og hvor lenge før termin/fødsel kom det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forige svangerskap gikk slimpoppen min 1 uke før fødsel. Den så ut som en gjennomsiktig/grå vinkork.. Litt sånn gele aktig... Ikke noe som kunne sammenlignes med utflod i det hele tatt!

Skrevet

Høres i grunnen ut som det jeg opplevde i dag, bare den ikke var så stor;) Men siden det var uten blod kan jeg vel vente en stund til, noe som er like greit iom jeg "bare" er 36+2 uker på vei:)

Skrevet

Hvor stor er slimoroppen? Som en lillefingernegl, tommelfingernegl, en femkroning? Jeg trodde slimproppen gikk sist, men hvis den er så stor som en femkroning gjorde den ikke det likevel.

Skrevet

Hos meg kom den for snart 2 uker siden (er 38+3), den kom over 2 dager, litt store gelèklumper, blank/gulgrøn-hvitaktig i farge. Var ikke utflod i hele tatt.

Før mine 3 tidligere fødsler trodde jeg det var slimproppen som gikk rett før, men det tror jeg ikke nå lenger for nå så jeg hvordan den så ut. Tidligere har det bare kommet blodtilblandet slim noen timer før fødselen.

Skrevet

Slimproppen kan hos noen komme hel ut mens hos andre kommer den oppdelt, så det kan godt være slimproppen du så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...