Gjest Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg får med meg litt nyheter, pleier å følge med på Criminal Minds, og ser en og annen film. Har kikket innom noen av de seriene som det mases om her fra tid til , f.eks Paradise Hotel, men at noen orker å sitte å se på dette er over min fatteevne, etter 10 minutter var jeg så uvel av flauhet på deltakerenes vegne at jeg bare skrudde av. Føler alle snakker så mye om både ditt og datt av tv-serier, men det må da vel være flere her som ikke ser på "alt" vel?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Nei, det synes jeg ikke. Jeg ser 21 nyhetene hver kveld, og så ser jeg på criminal minds og frustrerte fruer hvis jeg husker det. Ellers synes jeg alt sånt som Robinson, Farmen, Paradise Hotel, jakten på kjærligheten osv bare er reprise med nye mennesker. Og jeg synes ikke jeg ser usedvanlig lite tv. Jeg ser som regel barn-tv også da.
Gjest -<<- Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Er ikke snittet 3-4 timer daglig, tro? Skal ikke mye til å se usedvanlig lite, akkurat. =)
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Jeg ser heller ikke så mye på tv. Får med meg nyheter innimellom, men liker helst å lese det på nettet. Har sett på paradise hotel da, men mest fordi det er litt morro når de dummer seg sånn ut=) Og så ser jeg cæsar (uff, litt flau over det). Ser tabloid hvis det er noe interessant. Så jeg ser kanskje en time tv hver dag vil jeg tro... Fra jeg var 17 til jeg var 19 så jeg ikke tv i det hele tatt tror jeg, jeg hadde ikke tv. Så kanskje hvis jeg var på besøk hos noen. Men jeg så gjerne 2-3 filmer i uka, da.
wirre;o) Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har aldri klart å følge med på sånne seriegreier og faller stort sett utenfor når det dukker opp slike samtaler.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Vi ser veldig sjeldent på tv. Så Alexander Rybakk i går, og kommer sikkert til å se litt i morgen også. Ellers går det mange dager mellom hver gang tv'en er på. Skjer det noe "viktig" i verden, så kan vi se nrk-nyhetene, men som regel leser jeg det.
Ranveig R Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Mannen min vil som regel ha tv'n på frå ungane legg seg til vi legg oss. Då sit eg ofte med laptop'en på fanget og kastar eit halvt blikk bort på tv'n innimellom. Likar serier som CSI, Numbers og Bones, men viss ikkje mannen min set det på så klarar eg ikkje å følge med på når eller kva kanal dei er på, så då lar eg vere. Viss eg er aleine ser eg aldri nyheter (det gjer for øvrig ikkje mannen min heller), men set ofte på ein film eller tv-serie på dvd. Eg ser IKKJE program type paradise hotel, ungkaren, charterfeber osv, får heilt vondt i magen berre eg svippar innom i 2 minutt.
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Bra det ikke bare er meg da :-) Føler alle ser på disse programmene jeg. Var på jentekveld for litt siden, 8 jenter fra 25 - 45 år, alle utenom meg så på! Følte meg faktisk utenfor, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå